Jump to content

DreamHack Winter 2010


Siana
 Share

Recommended Posts

min kompis fastnade med en öronpropp i örat när han försökte sova. fick följa med honom som moraliskt stöd. han blev utskrattad av både info och sjukvårdarna.

Jag stoppade en körsbärskärna i örat en gång. Mina bröder intalade mig att dom var myrägg. Av någon anledning tyckte jag att myrorna inte skulle få ha sina ägg, och att mitt eget öra uppenbarligen var bästa gömstället. Två timmar tog det innan min moster lyckades få bort kärnan. Jag har aldrig haft kärnor i öronen sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, skrev "Säljer hulth_" i trade för jag var uttråkad. Då blev jag msgad med någon. Denne person lade fram ett pris och gav mig sedan instruktioner till var jag skulle gå. Tog en stund innan jag insåg att det var en BOT jag pratade med! Någon har satt en bot i trade, som vill köpa grejer av folk och sedan skickar dem till någon stackare... laugh_1182782_1.gif

Erika^ heter botten om någon är nyfiken. Pröva att skriva "Säljer <nåt random ingen vill köpa>" i trade och se om botten nappar.

Edit:

Lolwat, hittade en till bot nu. [DH]FreddanP heter den. Tror den skickar en till samma plats lulz.

Edit2: Från flashback:

"Hände mig i början av DH, kom säkerligen ett femtiotal folk till min plats och frågade om jag sålde allt ifrån möss till kylplattor. Sjukt störande."

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bajsade sönder handikapptoaletten förut, känner mig lite dum.

Den till höger om scenen? :mellow: Där var de bajs lite överallt

Fan va gött det var att sova i racketcentrum, när jag gick dit var det typ bara 4 andra där ;> När jag vaknade (2 minuter innan larmet! weeh) var där ungefär 15 pers.. Helt tyst <3

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för senast pojkar och flickor! Var roligt att träffa några av er i verkligheten för en gångs skull :D

Sitter i bilen på väg hem, har inte sovit på hur länge som helst, vettefan om det blir rätt, men chansar:

IceCandy, VenoM, Siana, Troxie, GiZmo, Rushifell, JSHC, GTaJäGaReN, kattälskaren

Kommer fler bilder och grejer vid senare tillfälle.

Ett snabbt utkast:

http://iostream.se/panorama/dhw10/dh02/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såååå, nu har jag vilat ut mig och plockat upp datorn.

Det var överlag ett roligt DH även fast jag tyckte att det var dåligt arrangerat. Hände nästan inget på scen förutom live-banden. De verkar tro att så länge de slänger upp en massa band på scen så är folket nöjda. Jag minns DHW06 där det verkligen alltid hände något på scenen. Kanske 5 minuter dötid som mest, innan något nytt hände... Nu för tiden är man väl glad om det är en timme dötid, oftast är det mer än så.

IRC kändes på något vis lite tristare. Jag köpte inget i trade, tror alltid jag gjort det tidigare. Jag garvade inte lika mycket åt allt chattande som jag brukar, kanske var jag inte tillräckligt trött. Den kändes bara mindre livfull på något sätt.

Montrarna var inte lika lockande som de brukar. Jag gillar chill-montrar men de flesta montrar bestod bara av en rad datorer där man kunde sätta sig och spela något. Tråååkigt.

Mycket gnäll, men trots det hade jag väldigt roligt. Fort gick det också. Ses förhoppningsvis i sommar!

---

Stell: Tycker jag ser ut som en terrorist när jag odlar skägget, men av någon anledning verkar flickorna gilla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaknade nyss efter att ha sovit några timmar.

Hann inte direkt säga hejdå till någon, venom var väl den jag pratade sist med och det blev mest en spydig kommentar om mina fötter. (Av mig dvs.)

Oh well, hade riktigt kul under de stunder vi faktiskt var samlade, måste nog säga att iostreams trolleristund var en av de roligaste stunderna på Dreamhack. Mind = blown.

Also, jävlar vad mycket bättre det där kortet blev än jag trodde.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var nog lite tröttare efteråt än vad jag trodde, att somna 17.00 och vakna 07.00 är inte så kul. :confused:

Dreamhack var i alla fall hur kul som helst, speciellt att få träffa några GTAsajtare för första gången. ^_^

Var trevligt att få träffa dig också, brukar rätt ofta vara samma gtasajtare som träffas annars :3 Att se gizgiz och kattis skaka hand var också magiskt. (hurrdurr)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...