Jump to content

DreamHack Winter 2010


Siana
 Share

Recommended Posts

eventinfo_picture2.jpg?700:200

  • Where?

    DreamHack Winter 2010 is held in Elmia – Jönköping, Sweden.

  • When?

    DreamHack Winter 2010 is 25-28th of November 2010. Doors is open from 08.00 Thursday 25th of November until 12.00 on Sunday 28th of November. Network is closed 09.00 and Electricity 10.00.

  • How?

    Everyone attending needs ticket that be bought online or on-site. Read more about it in the

    Ticket-section.

Då är det dags för DreamHack igen, gott folk! Personligen kom jag inte i somras p g a bristande antal vänner som skulle dit, men denna gång när jag bor i Eksjö har jag en hel drös med intresserade vänner, dessutom bor vi ju bara en timme bort, så nu jävlar.

Vad säger ni andra? :)

Vi har beställt biljett till DreamHack Winter 2010

Siana

JSHC

GiZmo

Troxie

Rushifell

IceCandy

Sikorka

Ante_freeman

kattälskaren

Redigerad av Siana
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Börjar närma sig nu, grabbar, håll i hatten.

Fyfan vad jag inte ser fram emot banden som uppträder på lördagen. YERSINIA följt av Adept. Fyra timmars konstant skrikande i mikrofonen. Jag kommer då inte befinna mig i hall D under de fyra timmarna, kan jag lova.

Helt ärligt tycker jag att de har dragit in lite för många live-band på DH nu... Ett om kvällen räcker, inte tre-fyra.

Insåg just att jag ju inte har liggunderlag och sovsäck längre eftersom jag flyttat. Hums.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...