Jump to content

DreamHack Winter 2010


Siana
 Share

Recommended Posts

Jag visste ju inte var du satt! D=

Hehe, men du var modig ändå, som vågade till slut! :D

För er övriga; jag skrev här i tråden att katten skulle komma förbi i expon (där jag jobbade) eftersom jag inte lyckades hitta honom. Fick inte svar på ett tag, men såg senare någon kille som gick förbi och stannade precis utanför vår monter. Han kollade på min kollega som stod och pratade med någon annan, och funderade hårt på om han skulle gå fram och fråga eller inte (vilket syntes ganska tydligt :rolleyes:). För att inte bete sig misstänksamt "låtsades" han vara intresserad av något i montern bredvid (KTH som fryste ned saker med flytande kväve var rätt intressant faktiskt!), sedan försvann han igen.

Några minuter senare dök samma filur upp igen och stannade på andra sidan montern där jag satt, och halvt gömde sig bakom en vägg. Skrev på vår MSN-chatt att jag antagligen har sett kattis nu. Skulle precis resa mig upp och rycka tag i honom när jag ser att han återigen drar iväg mot sin datorhall.

En stund senare postar han här "Är du han med glasögon eller inte?". Fnissade och naaaaaw:ade lite samtidigt, var så smågulligt eller nåt att han inte riktigt vågade :teehee: Andra gången gick det dock bättre!

Inget illa menat, katten! Jag förstår precis hur det är :)

Jag är egentligen riktigt asocial, lämnar helst inte huset över huvud taget om jag inte verkligen måste. När jag dock väl är ute försöker jag undermedvetet glömma bort att jag är så, och blir social och rolig istället (vilket självfallet blir lättare när man är magiker ;)).

Siana sade att han satt med "ryggen mot scenen näst längst till vänster" på en rad, varpå jag gick till vänster sida av lokalen, hittade en liten unge och gick fram och sade "Tjena. Jag letar efter en person. Säger det dig nånting om jag säger GTASajten?". Han såg väldigt rädd och förvånad ut när han skakade på huvudet... Det var helt fel person, lite pinsamt kanske. Men vad gör det? Om man inte frågar får man inte veta, och så blir det ju lite reklam för ett grymt forum och community samtidigt :D

Visade sig att han menade längst till vänster, från hans sittande perspektiv... Alltså till höger i hallen :doh:

Troxie var å andra sidan lättare att hitta. Gick in i raden där han satt, och han sade direkt "Hej gtajägaren!" när han såg mig :o

IceCandy trodde att jag var Crew, när jag böjde mig ned och stirrade på hennes skärm, som skulle säga att hon inte fick ladda ned :lol:

Det var hur som helst ett riktigt givande, roligt, grymt och riktigt jävla awesome event, fastän man bara jobbade hela tiden förutom sista natten. Vi ses igen till sommarn hoppas jag! :D

Edit:

Haha, på frågan "Är du från GTASajten?" svarade VenoM "Det beror på vem du är." ... ? :lol:

Redigerad av GTaJäGaReN
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IceCandy trodde att jag var Crew, när jag böjde mig ned och stirrade på hennes skärm, som skulle säga att hon inte fick ladda ned :lol

Blöh, Gizmo hade skrämt upp mig genom att säga att man inte får ha DHhubbar på DC. Också kommer du där och kikar på min skärm när jag är i full gång med tankningen och kläcker ur dig "Och vad håller du på med?.." :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...