Jump to content

Jag kan inte...


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Jag kan inte hellre "dela flaskan". Det är så äckligt, tänk om den jag delar med en person som tar en klunk och sen sväljer han inte och låter klunken åka tillbaka ner i burken. :cry:

Vem gör det?

Jag tror jag delar flaskor lite för ofta. Dricker alltid direkt ur flaskor hemma och resten av familjen freakar.

Som alla normala kan jag inte heller göra nummer två utan att läsa nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag kan varken vissla eller skriva med högerhanden. Jag kan inte heller datorer, råkade t.ex. avinstallera ljudet på min dator förra veckan. Jag kan inte spela hockey och inte heller åka skridskor. Jag kan inte åka snowboard och jag kan inte förstå hur matematik kan vara till något annat än skada. Jag kan inte erkänna att jag är religiös och jag kan inte förstå islam trots att de har mer rätt än vad kristendomen har. Jag kan inte påstå att jag är ortodox eller fundamentalistisk trots att mina värderingar lutar mer åt ett bakåtsträvat religiöst samhällsklimat. Jag kan inte läsa böcker av kvinnliga författare. Jag kan inte läsa nobellpristagare eller köpa skivor av artister som börjar på I.

Det borde vara allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...