Jump to content

Välkomna till det nya forumet!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag ogillar den fasta bredden :crazy:

lolyes nya ikoner :P:evil::)

edits:

fick en kommentar på min profil i natt och jag har fått ett sånt där vanligt "kommentar på din profilsida." PM. På framsidan uppe till höger har jag en oläst notifikation "Pixiegnom har startat en privat konversation med dig".

Även om jag klickar på den och läser meddelandet samt kollar kommentaren, så ligger notifikationen kvar :/

Rensat cookies och startat om firefox och sånt skit, men den försvinner inte :/

Raderade meddelandet men notifikationen ligger fortfarande kvar, klickar jag på länken får jag

Error: [#10229] We could not determine which message you were attempting to view.

edit2:

Verkar som man måste klicka på 1'an uppe bredvid namnet längst upp till höger, då visas samma meddelande men skillnaden är att notifikationen försvinner när man klickar på den.. Jobbigt att de inte funkar på andra sättet :/

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör ett testinlägg då för att inviga det nya forumet :)

Upptäckte direkt ett problem (i alla fall i IE). Kolla på bilden där vart smiliesarna är, man ser amilisar där under.

Edit: det uppstår om man gör editorn mindre genom "Minska rutans storlek"

post-6197-076099000 1283246649_thumb.jpg

Även texten till infoga lista (i editorn) bör uppdateras. För närvarande har båda listorna "Infoga lista", borde vara "Infoga sifferlista" och "Infoga punktlista"

Varför kan inte första inlägget (alltså trådskaparen) inte "berömmas"?

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag testade att bevaka ett forum (Allmänt) för att se hur det fungerar, men jag får varken e-post, PM eller Inline (vad är det för nåt?) fast jag har det aktiverat, jag har också valt omedelbar notifiaktion men ingenting händer fast det har postats flera nya inlägg.

Kan det också vara en bugg eller har jag glömt nån inställning tro? Dock hittar jag inga fler inställningar som jag tycker skulle behöva ändras för att det ska fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...