Jump to content

Battle of the Immortals


StellHell
 Share

Recommended Posts

Äntligen! Skönt som fan.

Sitter just nu i en Q/A session med en från PW, verkar som de har mycket bra grejer på G! Till exempel: Ändrat UI och det nya Zodiac eventet. (Som tydligen skall komma snart)

Postar loggarna så fort massively får upp dem.

Nu har det gått lite tid, så upp med loggarna.

Mina stats; (har även 75SG shoulders i statsh, men förlorar 6/8 set bonus om jag drar på mig dem.)

post-10413-1276260040_thumb.jpg

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har det gått lite tid, så upp med loggarna.

Mina stats; (har även 75SG shoulders i statsh, men förlorar 6/8 set bonus om jag drar på mig dem.)

Kay, tar lite av det viktigaste:

(03:03:08) (@sephare) Next question is from Xodi[bandits]! "When do you have plans to release level 100+ skills and content for our version seeing as a lot of people are drawing closer to those levels as of now?"

(03:05:14) (+Kantorek) Hi Xodi. We have some updates coming up in a few months that will address that very issue! Not only will there be new skills at 100, but some exisiting skills we be re-vamped as well.

(03:06:59) (@sephare) I actually have a followup to that question from Schal. He asks: "For the next skills we get are we going to have an increase ins kill slots? Mine are full at the moment, and it's going to be hard."

(03:08:18) (+Kantorek) That is definitely something we will be addressing at the same time.

(03:09:01) (@sephare) Woo hoo. Good to know. :whistling:

(03:09:15) (+Kantorek) We're also in the process of re-vamping the UI

(03:15:32) (@sephare) MadZool has another one for you: Are there going to be any improvements made to the crafting system which would allow us to craft rings necklace orange armor? as currently only alchemy is useful

(03:18:05) (+Kantorek) Hey MadZool. Yeah we realize that the crafting is somewhat limited to Alchemy. We'll be working with the development team to revamp the crafting system down the line.

(03:19:38) (@sephare) On a completely unrelated note, JSHC[123] asks: Any updates on the event "Zodiac Gauntlet" that was announced a while ago? And is there any thoughts about having multiple instances for soul gear? I.e having more than one for each soul gear set.

(03:21:18) (+Kantorek) HI JSHC! Great timing on that question! We actually just got w0rd on our development team that they are close to finishing the Zodiac boss fight and will be in our hands soon.

(03:21:52) (+Kantorek) When that happens, our excellent QA team will work their magic and then hopefully deliver you guys an exciting experience.

(03:22:47) (+Kantorek) The idea about multiple instances with the same level of Soul Gear as a reward has not been mentioned yet, but that is something we'll definitely bring up in our discussion with the dev team.

Blev inte så jättemycket bra frågor, var inte så många som var där, men skönt att de gör det i alla fall och det var bra svar på de frågor som ställdes.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs, dropp eller köpt? :unsure:

Dropp? Du kan bara köpa skiten, antingen genom players eller skaffa ägget med 5 delar.

Skaffade ägget, köpte delar av folk för max 1 mil och hade själv en del från coins. Så kostade mig drygt 4 mil för ägget.

Sen hade vi ju turen att det inte tå ALLT för lång tid att få den till perfect och med bra growth/emo. Tog bara 60ish rebirth stones (3000 zen~) sen låsa upp alla skillslots och få det man ville ha kostade väl ty 700 Zen och till sist, skills för 4000 zen och 2 fruit of growth för 1000 zen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dropp? Du kan bara köpa skiten, antingen genom players eller skaffa ägget med 5 delar.

Skaffade ägget, köpte delar av folk för max 1 mil och hade själv en del från coins. Så kostade mig drygt 4 mil för ägget.

Sen hade vi ju turen att det inte tå ALLT för lång tid att få den till perfect och med bra growth/emo. Tog bara 60ish rebirth stones (3000 zen~) sen låsa upp alla skillslots och få det man ville ha kostade väl ty 700 Zen och till sist, skills för 4000 zen och 2 fruit of growth för 1000 zen.

Aj, så 4mille+~8k zen? Värt det iosf, du lär ju kunna ha det där petet till lvl 105, minst. men dyrt som fan ändå ;b

Får du en gen 2 om du meldar, och den du använder försvinner, eller hur är det?

Vilken rank är ditt pet då? & hur mkt power har den?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj, så 4mille+~8k zen? Värt det iosf, du lär ju kunna ha det där petet till lvl 105, minst. men dyrt som fan ändå ;b

Får du en gen 2 om du meldar, och den du använder försvinner, eller hur är det?

Vilken rank är ditt pet då? & hur mkt power har den?

Riktigt värt, en av dom bättre growthraten på en perfect jag sett på denna servern iaf. Med boost 10 och 3 fruit är jag nog uppe på 3.2-3.3 growth.. Bara zodiacs som kan komma upp i 3.5-3.6 om man har tur.

Jag kan melda 2 gånger, får varje gång en gen2 dragon och om jag meldar med en till perfect med bra growth ska gen2 nästan garanterat få perfect och bra growth. Du behåller din gen1 alltid, men efter 2 melds kan den inte melda längre. Så jag har tänkt melda två gånger, sälja båda gen2 för typ 6-7 mil beroende på growth och sen sälja min drake för en 15 mil eller nått och skaffa mig min jävla Libra. Den har förhoppningsvis blivit lite vanligare vid det laget.

Den har vanlig power, 83 för tillfället. Inte mina aoe skills och fortfarande lvl 1, men den ska nog upp mot 10000 power, minst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt värt, en av dom bättre growthraten på en perfect jag sett på denna servern iaf. Med boost 10 och 3 fruit är jag nog uppe på 3.2-3.3 growth.. Bara zodiacs som kan komma upp i 3.5-3.6 om man har tur.

Jag kan melda 2 gånger, får varje gång en gen2 dragon och om jag meldar med en till perfect med bra growth ska gen2 nästan garanterat få perfect och bra growth. Du behåller din gen1 alltid, men efter 2 melds kan den inte melda längre. Så jag har tänkt melda två gånger, sälja båda gen2 för typ 6-7 mil beroende på growth och sen sälja min drake för en 15 mil eller nått och skaffa mig min jävla Libra. Den har förhoppningsvis blivit lite vanligare vid det laget.

Den har vanlig power, 83 för tillfället. Inte mina aoe skills och fortfarande lvl 1, men den ska nog upp mot 10000 power, minst.

Hm, låter ju bra. Säljer du båda gen2 för 6mille tjänar du ju in vad du har lagt ut, minst. kanske inte i riktiga pengar, men ändå. Får hoppas det löser sig med att du hittar en bra "partner".

Finns det något som gör att boosten/foritfy inte droppar neråt? Vet att catalyst of growth finns, men vadfan, den pajar ju vid 9 till 7 (?) boost?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, låter ju bra. Säljer du båda gen2 för 6mille tjänar du ju in vad du har lagt ut, minst. kanske inte i riktiga pengar, men ändå. Får hoppas det löser sig med att du hittar en bra "partner".

Finns det något som gör att boosten/foritfy inte droppar neråt? Vet att catalyst of growth finns, men vadfan, den pajar ju vid 9 till 7 (?) boost?

Finns inget mer än att ha gudomlig tur, cataclyst hjälper inte mot downgrade ger bara större % att lyckas boosta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 79 nu, Körde hallu igår för första gången första drop; 75 SG slyr wep. Sålde det för 1,4m!

Fick iaf nyss Ares's Greaves 75 SG ifrån giza, har dem redan.. menmen, pengar! :unsure:

Körde seth i hallu, fyfan vad svår han är! Helt sjukt vad mkt hp han har. Wipade på han pga, alla bossar ifrån Giza spawnas & tar typ +6k. ><

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åfan, spelar ni det här också?

Spelar på Gemini, Insane nickar jag. Level 53ish champ, rätt skoj spel faktiskt :)

Haha, ja. Vi spelar dock på Aquarius. :P

Nåja, update om mig då..

Lvl 84 6/8 SG 75, har börjat samla på 90SG & har en (shoulds), har joinat iDoom i varje fall, najs är det!

Har dödat Set +4 gånger nu, rank S har jag fått som högst än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad vidrig du är, hoppas du inte stannar i iDoom, annars blir det att PK'a dig varje gång man ser dig.

Alla på hela servern hatar iDoom, dom är vidriga äckel hela bunten.

Äsch, jag gillar dem. Sjysta är dom med, tycker jag då. jag ger blanka fan i om dem köper zen, det är deras val. =p

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, jag gillar dem. Sjysta är dom med, tycker jag då. jag ger blanka fan i om dem köper zen, det är deras val. =p

Hela bunten är nolifers, spelar ingen roll om dom köper zen, det gör jag med. Hela deras mentalitet går ut på att slåss mot alla andra guilder, låtsas att dom har vänner för att sedan förråda dom i fort. Hela servern hatar iDoom och du kommer bli dödat så fort du lämnar stan om du är på highpop realm och är solo. Men det lär ju inte hända då iDoom inte vågar vara själva just för den anledningen att alla vill döda dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela bunten är nolifers, spelar ingen roll om dom köper zen, det gör jag med. Hela deras mentalitet går ut på att slåss mot alla andra guilder, låtsas att dom har vänner för att sedan förråda dom i fort. Hela servern hatar iDoom och du kommer bli dödat så fort du lämnar stan om du är på highpop realm och är solo. Men det lär ju inte hända då iDoom inte vågar vara själva just för den anledningen att alla vill döda dom.

Mjo, när jag körde så kunde jag inte gå till SI. De väntade vid entrén och pkade mig så fort jag gick dit.

Btw , vilka lvl är ni? Ni som fortfarande kör :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...