Jump to content

Vad gör du framför datorn?


Tweak
 Share

Recommended Posts

Jag sitter faktiskt allt som oftast och petar mig i näsan. Finns alltid något kul man kan hitta. Hade för bara några år sedan en äcklig ovana att skjuta dom på väggen vid min fåtölj när jag inte hade datorn på mitt rum vilket senare resulterade i att det låg massvis med kråkor på golvet och några på väggen. Morsan var onekligen inte nöjd på detta så nu är det ner i papperskorgen som gäller men vanan sitter dock i, måste ha det helt tomt annars dampar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
:D

:D

Jag tar mig väldigt mycket i ansiktet med vänsterhanden, vilket är ganska dumt eftersom jag övrig tid har den handen innanför byxlinningen, och det är väl inte det renaste stället på kroppen direkt. Stoppa upp saker i näsan gjorde jag mycket förr, tror till och med jag har skrivit om det på forumet tidigare. Men efter att ha lyckats fästa ett Labello i ena borren blev jag nojig och fick för mig att jag hade tänjt ut den. Så har successivt lagt ner det, förutom den vanliga näspetningen som sker helt slentrianmässigt. I övrigt pillar jag på precis vad som helst som ligger framme på skrivbordet: USB-minnen, Wall-E-modeller, min inloggningsdosa till banken, mobiltelefonen och så vidare. Och då är det inte att jag bara ska något att hålla i, utan det är rent och skärt förslitningspill jag utövar. :( Plockar loss batterier, vickar på knappar i sidleds och så vidare.

Finner jag något pillvänligt så har jag kvar det i flera veckor, det senaste exemplet på det var någon slags plast"skål" som hade suttit för mynningen på en påfylld skrivarbläckpatron. Den var svinkul att vända ut och in på, så den hade jag i en månad tror jag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar kittla mig i näsan med valfritt smalt och vasst föremål, typ barr, så att jag måste nysa :naughty:

För övrigt brukar jag vara ganska varierad, pilla på saker närmast till hands/nära datorn är en självklarhet. Mobilen, butterflykniven, papperslappar med noteringar m.m. Och tyvärr lider jag av den usla vanan att bita på mina naglar. Lyckades faktiskt sluta med det i två månader förra året för nån givmild människa (minns inte vem) gav mig småpengar när jag visade mina långa, skitiga naglar. Dock har jag tyvärr fått "återfall" :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar kittla mig i näsan med valfritt smalt och vasst föremål, typ barr, så att jag måste nysa :naughty:

För övrigt brukar jag vara ganska varierad, pilla på saker närmast till hands/nära datorn är en självklarhet. Mobilen, butterflykniven, papperslappar med noteringar m.m. Och tyvärr lider jag av den usla vanan att bita på mina naglar. Lyckades faktiskt sluta med det i två månader förra året för nån givmild människa (minns inte vem) gav mig småpengar när jag visade mina långa, skitiga naglar. Dock har jag tyvärr fått "återfall" :unsure:

Varför har du barr inomhus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...