Jump to content

Den årliga toalettpappersfrågan!


AngryAxel
 Share

  

49 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ärade GTA-sajt! Nu jäklar - nu gäller det. Nu ska vi fan ta tag i den här viktiga frågan, EN GÅNG FÖR ALLA. Vi ska trotsa allt var privatliv heter, och skamlöst utforska vad som försiggår i hemmets mest heliga kammare - badrummet. Och denna gången är det toalettpappret som ligger under luppen, då jag ställer den öppna frågan: Hur behandlar ni ert toalettpapper?

Detta gör jag med hjälp av tre koncisa frågor, som tillsammans förhoppningsvis ska ge någon slags helhetlig klarhet i denna fråga. 1) Hur många pappersark använder du? Den förklarar sig själv. 2) Plumspapper-frågan likaså - brukar du droppa ett ark eller två i vattnet för att det inte ska skvätta upp vid touchdown? 3) Är du en 'folder' eller en 'scruncher' - dvs, viker du ditt papper till en toalettpappersservett eller knycklar du brutalt ihop dem till en tork-boll?

Var anonyma om ni vill, eller diskutera hejvilt om era toalettbestyr! Och hur tydligt är det förresten att jag prokrastinerar tentaplugg?

e396bc19-3c68-4914-bcea-c0e9352d528e_1160566_0.jpg

:)

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är modig som slänger den första voten och svarar därför först!

1. Annat. Anledning? Oftast har inte vi papper som är i ark utan är bara en vanlig rulle utan utskärningen. Så jag drar bara och tar så mycket som jag känner för. Har vi möjligtvis ark-papper så tänker jag inte på hur många ark det blir.

Kan bli Ett ark. Det kan bli Fem ark. Det kan bli 3½ ark!

2. Efter en gammal tråd gjord av The-Copy angående dämpningspapper så började jag själv använda det. Har hänt någon gång att jag missat det och det har skvätt och låtit nå otroligt. I'll stick to the more safer!

3. Scruncher. Vad är vika sitt toalettpapper för nymodigheter?!?!?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tre är lagom, jag viker dem och jag använder inte dämpningspapper. Jag har aldrig gjort det och kommer nog inte att börja heller. Vet inte om ni släpper riktiga bestar eller om höjden från min toalettstol till vatten är lägre, men det skvätter inte för mig.

Edit: Jag är ingen "porslinare" heller, sjukt vidrigt med bajsrand ju! :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vet inte om ni släpper riktiga bestar eller om höjden från min toalettstol till vatten är lägre, men det skvätter inte för mig.

Pah, kvinna!

A-hum - dämpningspapper, två ark, och jag viker ända sedan jag såg ett avsnitt med det där "Dr. Mugg"-barnprogrammet när jag var mindre, och ett barn i ett avsnitt vek sitt toalettpapper. Innan var jag en scruncher, men sedan när jag testade blev jag omedelbart omvänd.

Jag har inte röstat än, jag ska, jag måste bara hämta lite data först, men du, Axel, förtjänar en eloge för dina ytterst inspirerande och roliga alternativ, tillsammans med kommentarerna har de gjort min kväll.

...och tack så mycket, kul att någon annan än jag själv tyckte de var småroliga (:

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pah, kvinna!

A-hum - dämpningspapper, två ark, och jag viker ända sedan jag såg ett avsnitt med det där "Dr. Mugg"-barnprogrammet när jag var mindre, och ett barn i ett avsnitt vek sitt toalettpapper. Innan var jag en scruncher, men sedan när jag testade blev jag omedelbart omvänd.

Haha vafan, jag började också vika sen ett avsnitt med Dr. Mugg! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tre - jag river av dem och nynnar den där "Three is a magic number"

Annat - vad? (Jag lägger tjugolappar där, är lite brat och det känns bra. Nej men, jag har bara aldrig haft problemet av skvätt, antar att jag inte lägger lika kompakta superkorvar som ni gör.)

"Folder" - parallella papper ska det vara! (Att bajsa är en fin akt, och fint ska vara fint!)

Skulle dock ha varit en allmän "Vad gör ni under eran deuce?"-fråga också, inte för att det har med toalettpapper att göra, men det är en trevlig fråga! Jag har nyligen upptänkt iPoo till telefonen, vilket ROCKAR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...