Jump to content

Just Cause 2


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har också funderat på det, sökte lite men lyckades inte hitta något.

Däremot var det snack om att man ska byta till japansk tidszon så får man det mycket tidigare. Så jag tror det släpps 00:00 slaget :naughty:

Jag kan inte ladda ner det än, finns det på PSN eller Xbox än?

Jag har provat det till Xbox, finns ute nu, det kändes lite stelt... eller så beror det på att jag inte har ätit någon frukost idag! Jag tror ärligt talat att det kommer bli skönare till dator, i alla fall om man har en som prestandamässigt kan klara av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Demot är skittråkigt. Det enda vapnet man har är en pistol och ammon till den tog slut inom fem minuter..

Jag tycker att grappling hook var rätt bra men det är inget som får mig att vilja köpa spelet.

Dude, det är ju bara bege dig från campen, finns ju grenade launcher, smg, sniper och automatvapen.

Dessutom kan du ju dra till black market och köpa nytt och uppgradera (vet dock inte om det går i demot).

Men ditt uttalande om att det är skittråkigt har inga grunder då du verkat missat 98% av spelet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude, det är ju bara bege dig från campen, finns ju grenade launcher, smg, sniper och automatvapen.

Dessutom kan du ju dra till black market och köpa nytt och uppgradera (vet dock inte om det går i demot).

Men ditt uttalande om att det är skittråkigt har inga grunder då du verkat missat 98% av spelet :P

Jag har tittat runt lite efter andra vapen men jag har inte hittat några och jag tänker inte springa runt och leta i ett demo som är 30 minuter långt.

Spelet har inte förklarat för mig att det finns en blacket market så därför kunde jag inte gå dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tittat runt lite efter andra vapen men jag har inte hittat några och jag tänker inte springa runt och leta i ett demo som är 30 minuter långt.

Spelet har inte förklarat för mig att det finns en blacket market så därför kunde jag inte gå dit.

Nu låter du bara väldigt..grumpy. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag är liiite besviken på, det är dual hooken. Alltså om man skjuter på en vakt och sen på en bil så försvinner "tråden" snabbt. Ska man inte kuna släpa dem efter bilar länge? Den släpper ju eller går bort. Spelar på Xbox 360 och kontrollerna tar nog lite tid att träna in. Men ändå är det ett mysigt spel.

Älskar grafiken och hur bilarna går sönder.

Sen måste man lägga till att voice actingen är bara ful och rolig :P

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Storyn verkar vara fruktansvärt dålig, men det är ju inte därför man spelar det. :P

Nu har jag även provat demot på PC, det är sååååååååååååååååå mycket vackrare och flyter på mycket bättre!

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om detta funkar, men jag ska absolut prova!

Demot är för övrigt skitkul!

Förstod att det skulle finnas nån bugg för timern. Googlade efter det ett par dagar efter att demot släppts men då hittade jag inget. Ska prova sen!

Är det någon mer som har provat att skjuta på en gastub(den lite större varianten som flyger rätt upp) och sen skjuta med grapple hook på toppen av den? :)

Hittade även flygplanet. Riktigt trevligt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...