Jump to content

Just Cause 2


Renard
 Share

Recommended Posts

Hittade ingen tråd om Just Cause 2, så jag skapade en :)

Här diskuterar vi Just Cause 2!

Jag fick upp ögonen för JC2 för bara några veckor sedan! Trodde först att det skulle bli lika enformigt som ettan, men av det jag sett och läst verkar det som om tvåan är en grym förbättring av ettan! Vad tror ni?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vill minnas att ettan var väldigt snyggt utseendé mässigt. Jag spelade dock bara demot. Fann det rätt så enformigt och eldstriderna kändes överdrivet enkla. Skjuta iväg nät och slunga iväg sina fiender - spindelmannen? Pistolskott får dem att slå en bakåtvolt.. Känns som att det är lite mycket fast-action och run'gun-stil. Dock ser spelet sjukt snyggt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla alla stunt trailers på gametrailers. Alltså det här spelet kommer bli så kul!

Älskar verkligen att man kan använda sin fantasi. Overkligt är det ju, men det har dom som gör spelet sagt att dom vet om.

Dom siktar inte in sig på verklighet. Bara kaos och att ha roligt. Ska köpa direkt när det kommer :)

Sen är det ett stort + att dom har gjort så att grapling hooken kan användas hela tiden. Man behöver inte byta till den eller liknande. Som det var i första spelet.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon video om stadsmiljön i Just Cause 2? Och isåfall kan någon länka den snälla? :) Tyckte städerna i ettan var lite väl tråkiga ;)

Det finns lite småklipp i nästan varje trailer som visar städerna. En stad jag såg var enorm! Hur stor som helst med skyskrapor överallt! Så du behöver inte vara orolig! Tänk på att man kan klättra upp på varje byggnad med änterhaken :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns lite småklipp i nästan varje trailer som visar städerna. En stad jag såg var enorm! Hur stor som helst med skyskrapor överallt! Så du behöver inte vara orolig! Tänk på att man kan klättra upp på varje byggnad med änterhaken :)

Jo men jag bad om du kunde länka den också ;) Jag hittar ingen video med en "storstad" i så du får gärna hjälpa till :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men jag bad om du kunde länka den också ;) Jag hittar ingen video med en "storstad" i så du får gärna hjälpa till :)

Börjar vid 1:10 och frammåt :D

Ska försöka hitta mer!

EDIT: Det var den här trailern var det jag tänkte på! Nästan bara stadsbilder ju!:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att inte JC2 kommer ha nå XP Stöd utan man får sitta på Vista/Win7 men jag tror det kommer komma nån fix som gör att man kan lira på XP :) För alla kommer väl ihåg Halo 2 när man kunde endast kö på Vista men kom en sak som gjorde att det funkade på XP :D

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vista är det sämsta OP jag någonsin prövat, XP sviker (nästan) aldrig!

Jag tror det har enormt mycket med användaren att göra, jag hade inga problem alls, in fact, jag tyckte det var hur mycket bättre som helst än XP

Tror Joe Dirt syftade på Windows 7. Dumt att köpa vista nu när det finns ett nyare :)

Indeed I did, så ja, varför inte uppgradera sig istället för att leva på stenåldern? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...