Jump to content

Just Cause 2


Renard
 Share

Recommended Posts

Tänkte fråga en sak eftersom JC2 kräver att köra på Vista eller Win7 och det finns ju en sak som gör att man låser upp DX10 till XP då JC2 kräver DX10 eller DX11. Om jag låser upp DX10 till XP med att ändra saker och sånt kan jag då köra JC2? Eller måste jag ha Win7 eller Vista?
..prova?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har de till pc men det vill inte spara?

Varje gång jag klickar på save så kommer det upp en skylt där det står save failed ?

När du startar spelet, högerklicka på exen och kör som administratör. Du måste göra det varje gång du startar spelet.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh coolt! Såg på youtube att

LOST-ön

finns med i spelet! Det

kraschade planet, the hatch

...:naughty:

http://www.youtube.com/watch?v=t8r7rlJQ3pk

Lite spoiler! Hade tyckt att det hade varit helt sjukt coolt att upptäcka detta själv om jag hade haft spelet.

Hehe, jo jag gjorde det. Det coola är att

flyget du flyger

också

kraschar

. Men

det förklaras i storyn varför.

Japanska soldater byggde en gigantisk Tesla Coil på ön under andra världskriget. Men kriget tog slut, fast det visste inte soldaterna där, så dem tror ännu att det är krig.

Så det är typ 100 år gamla soldater som är där och skjuter ner flyg med en tesla :unsure:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Går det att få fram texten som just varit på skärmen när man ska göra något?

Alltså i GTA när man får en uppgift så ploppar texten upp om man trycker på start och går in på något så man kan läsa om det man just blivit informerad om.

Finns det något sådant i Just Cause 2? Inte alltid jag hinner med att få reda på vad jag ska göra innan texten försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att få fram texten som just varit på skärmen när man ska göra något?

Alltså i GTA när man får en uppgift så ploppar texten upp om man trycker på start och går in på något så man kan läsa om det man just blivit informerad om.

Finns det något sådant i Just Cause 2? Inte alltid jag hinner med att få reda på vad jag ska göra innan texten försvinner.

Vad du ska göra står ju uppe i vänstra hörnet.wink_684833_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Hittills är spelet underbart! Gillar det skarpt! Men, går det att ta bort den där texten mitt i rutan som visar hur långt det är till de olika faction headquarters? Alltså "Reapers HQ 2.34 KM" tex.

Edit: Nvmnd, de försvann efter första faction uppdraget

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Nu vill jag att tråden ska komma till liv igen!

Har äntligen fått min dator att kunna klara Just Cause 2 med en hyfsad fps! :shifty:

Hittade något coolt när jag "åkte" lite flygplan :blink:

Vågade inte hoppa av då jag inte hade något ammo. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...