Jump to content

Just Cause 2


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror det har enormt mycket med användaren att göra, jag hade inga problem alls, in fact, jag tyckte det var hur mycket bättre som helst än XP

Indeed I did, så ja, varför inte uppgradera sig istället för att leva på stenåldern? :)

Eh XP funkar fortfarande fint fint för mig men när jag får en ny dator så blir det Win7 men tills dess är det bara XP som gäller för mig då det är fortfarande ganska stabilt än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indeed. Det jag gillar mest är nog att man kan använda änterhaken överallt! Kommer nog bli lite Spiderman-känsla när man swingar sig fram i storstaden :naughty:

Jajemän. Och att man kan utnyttja världen i höjd också, så man inte bara springer på marken.

Men intressantast är nog att man kan änterhaka grejer, transportera dem med typ helikopter och droppa av dem nånstans!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mars kommer leda mig till konkurs. Assassins creed 2 kommer till PC (som jag börjar tveka på).

The Pacific ska tydligen "släppas" 14 mars, så man måste ju köpa samlingen när den går att köpa.

Och 25 mars kommer JC2! Sitter och spelar 1an nu, och till en början var det ju grymt fult, men jag gillar "stilen". Så än spelar jag :ermm:

Edit: Hoppas Grapple hook kommer på en enskild knapp, typ T eller något, så man slipper byta till den.

Så fort man trycker T så skjuter han iväg hooken, och sen kan man skjuta med vapen med andra handen.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Hoppas Grapple hook kommer på en enskild knapp, typ T eller något, så man slipper byta till den.

Så fort man trycker T så skjuter han iväg hooken, och sen kan man skjuta med vapen med andra handen.

Det kommer vara så. Hooken är inget vapen, den sitter i vänster armen(?). Så man kan ha kulspruta i höger samtidigt.

Alltså man väljer inte fram den som ett vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon vilken tid demot kommer ut?

Jag har också funderat på det, sökte lite men lyckades inte hitta något.

Däremot var det snack om att man ska byta till japansk tidszon så får man det mycket tidigare. Så jag tror det släpps 00:00 slaget :naughty:

Jag kan inte ladda ner det än, finns det på PSN eller Xbox än?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...