Jump to content

Creepypasta


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Kanske inte rätt tråd, men tycker det är riktigt creepy när Victoria Dyring säger "Storebror ser dig" runt 01:12. :cry:

Mycket obehagligt.

Länk kan ju vara bra också: http://www.svtplay.se/video/2421361/vetenskapens-varld/avsnitt-9-big-data-sa-kartlaggs-hela-ditt-liv

haha ja det var obehagligt. Det är som att allt stannar upp och hon är i trans för en milisekund.

Nu i Halloweentider måste vi få liv i den här tråden! Posta era alster!

Jag kan väll bara bidra med en grej som hände mig i söndagskväll. Jag och syrran sitter och kollar på filmen "Enemy" med Jake Gyllenhaal. En ganska obehaglig thriller som går ut på att han ser sin dubbelgångare i en film och vill gå till botten med detta. Jag personligen har hela tiden en ganska krypande och obehaglig känsla i kroppen, tycker mig höra ljud utanför fönstret hela tiden och springer ner för att kolla om dörren är låst i hallen.

Hur som haver, i en av scenerna kör ett par bil och bilen får sladd och dundrar rakt in i en vägg varpå bilen voltar och det är värsta bilkraschen. I EXAKT samma sekund som smällen ljuder från tvn hör jag något annat, men ändå samma sak. Jag får känslan av att hela huset skakar och att smällen är för hög för att bara vara från filmen. Min syster reagerade inte men jag flyger upp ur soffan och får för mig att titta ut genom fönstret. Då ser jag hur hela jävla cykelbanan utanför är uppplöjd med skyltar, vägräcken, reklamskyltar och jag ser folk springa längs med olyckssträckan. Längre bort står en bil som krockat något å det grövsta. Folk gråter och ringer 112. Min syster hade aldrig märkt något om jag inte sa det, så jävla tajmade var dom två krascherna.

Det var första gången jag fick sådan obeskrivlig gåshud och rysningar av slumpen.

Redigerad av Weener
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...