Jump to content

Playstation 1 Emulator


Tweak
 Share

Recommended Posts

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Stark jobbat Stell! Verkligen jättebra.

Jag äter ett PSone, tyckte det stod någonstans att det var okej då, fast det låter ju iofs rätt otroligt? Aja, spela roll.

Vet någon hur man ändrar kontrollerna i spelet? Helt skeva nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödig? Att bryta mot forumets regler ser jag ganska allvarligt, särskilt om man är admin... Nu vet jag inte om det klassas som att prata om warez men eftersom att man måste köpa sakerna för att kunna spela dom lagligt så ja, det är att bryta mot reglerna!

Jag tycker att den smått sarkastiska tonen Herr Bubbli uttryckte sig med var väldigt onödig, ja. Att Adminiral StellHell möjligtvis har brutit mot reglerna kunde ha framförts med en enkel fråga alternativt ett PM istället. Nu kommer väl StellHell inte att bry sig särskilt mycket men han skulle lika gärna, med sitt hetsiga humör, kunna blåsa upp det hela till något ännu större. Vilket möjligtvis skulle kunna leda till att Bubbli skickar privata meddelanden till Herr Umberto, som i sin tur skriver inlägg i Fråga en GTAsajtare hur den tyrraniska eran av StalinHitler är på väg att brytas genom att en stor demokratisk tyst majoritet ska kräva Admins avgång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Emulatorer är ingen uppmaning till warez om jag har förstått det hela rätt!

Är det väll? Du behöver ju inte betala för konsolen eller spelet, klassas inte det som warez? Det är precis samma sak som om jag skulle länka ett PC-spel, det klassas som warez, men vad spelar det för roll vad det är för konsol? Båda behöver man ju betala för :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte riktat mot dig utan mot Stell som helt utan vidare bara länkade. Vilket inte är tillåtet...enligt reglerna som han förväntas uppehålla.

Jag förstod det, ville bara slippa en diskussion utav det här (halvt sinnessjuka) slaget:

Jag tycker att den smått sarkastiska tonen Herr Bubbli uttryckte sig med var väldigt onödig, ja. Att Adminiral StellHell möjligtvis har brutit mot reglerna kunde ha framförts med en enkel fråga alternativt ett PM istället. Nu kommer väl StellHell inte att bry sig särskilt mycket men han skulle lika gärna, med sitt hetsiga humör, kunna blåsa upp det hela till något ännu större. Vilket möjligtvis skulle kunna leda till att Bubbli skickar privata meddelanden till Herr Umberto, som i sin tur skriver inlägg i Fråga en GTAsajtare hur den tyrraniska eran av StalinHitler är på väg att brytas genom att en stor demokratisk tyst majoritet ska kräva Admins avgång.

och istället få hjälp med min emulator. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det väll? Du behöver ju inte betala för konsolen eller spelet, klassas inte det som warez? Det är precis samma sak som om jag skulle länka ett PC-spel, det klassas som warez, men vad spelar det för roll vad det är för konsol? Båda behöver man ju betala för :D

Mjo sant iofs

Han länkade ju till ROM's också. :)

Märkte det efter att jag postade

nvm, move along. Nothing to see here!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att den smått sarkastiska tonen Herr Bubbli uttryckte sig med var väldigt onödig, ja. Att Adminiral StellHell möjligtvis har brutit mot reglerna kunde ha framförts med en enkel fråga alternativt ett PM istället. Nu kommer väl StellHell inte att bry sig särskilt mycket men han skulle lika gärna, med sitt hetsiga humör, kunna blåsa upp det hela till något ännu större. Vilket möjligtvis skulle kunna leda till att Bubbli skickar privata meddelanden till Herr Umberto, som i sin tur skriver inlägg i Fråga en GTAsajtare hur den tyrraniska eran av StalinHitler är på väg att brytas genom att en stor demokratisk tyst majoritet ska kräva Admins avgång.

Du placerade det i rätt fack direkt. Underbart!

Men sure, Tweak, jag äger båda Crash spelen, använd samma länkar och låtsas att du lånar spelen av mig.

Skicka nu dina PM Bubbhoran, jag är en lawbreaker. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du placerade det i rätt fack direkt. Underbart!

Men sure, Tweak, jag äger båda Crash spelen, använd samma länkar och låtsas att du lånar spelen av mig.

Skicka nu dina PM Bubbhoran, jag är en lawbreaker. :D

Jag äger dem också så det är rätt lugnt.

Är emulatorer och nedladdning av spel till dem alltså lagligt så länge man äger dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...