Jump to content

Forumgalan 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

Aight, aight, såhär är det.

Först och främst till Umberto - H&CO-stämpeln hade jag ingen direkt aning på (det är ju inte jag som nominerar) men har du inte släppt några småsidor ibland, eller har du inte gjort något i din interaktiva serie?

---

När det gäller årets förändring så upptäckte jag ett litet misstag. FerkurZ hade bara en nominering, så vad jag fick den andra ifrån vetetusan (förmodligen råkade jag läsa hans namn där istället för på årets stil). Anledningen till att jag inte lade med DrStupid var för att jag inte trodde att han seriöst röstade på sig själv - han indikerade tidigare att nomineringarna på sig själv endast var platshållare och eftersom han inte skrev sitt namn ens med fet text antog jag att han inte kommit fram till något.

För att lösa det på enklast möjliga sätt så slänger jag in alla som nominerats i årets förändring (eftersom det är ett helt gäng som bara nominerats en gång så blir det en lång lista). Det är inte så många som har röstat än så det är ingen större skada skedd, skulle någon av de som röstat vilja ändra sig till något av de nya namnen så är det bara att slänga in ett nytt PM. Ursäktar röran! :mf_doof:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aight, aight, såhär är det.

Först och främst till Umberto - H&CO-stämpeln hade jag ingen direkt aning på (det är ju inte jag som nominerar) men har du inte släppt några småsidor ibland, eller har du inte gjort något i din interaktiva serie?

Nja, det enda jag har gjort i år är i princip Sajtbladet. Möjligtvis förväxlar någon H&Co med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag borde autovinna eftersom jag är så jävla mycke bättre än er i vilket fall.

:mf_doof:

------

Ang. min nominering av flaskan (jag kan inte stå för de andra) så har jag för det första märkt av honom mer, men sen har han gått från allmänt annoying (no offence) till en trevlig/rolig forumit. Sen finns det såklart fler jag skulle kunna tänka mig att nominera, men jag bestämde mig till slut för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:mf_doof:

------

Ang. min nominering av flaskan (jag kan inte stå för de andra) så har jag för det första märkt av honom mer, men sen har han gått från allmänt annoying (no offence) till en trevlig/rolig forumit. Sen finns det såklart fler jag skulle kunna tänka mig att nominera, men jag bestämde mig till slut för honom.

Jag tycker det motsatta har skett. Han är förvisso väldigt aktiv och han syns till mer, men han är mycket mer annoying nu än han var tidigare enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det motsatta har skett. Han är förvisso väldigt aktiv och han syns till mer, men han är mycket mer annoying nu än han var tidigare enligt mig.

Du är bara bitter.

Nu har jag skickat in hoppade dock över ett par då jag inte tycker någon av de nominerade förtjänade att röstas på, hur barnslig ja än må va.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så fint att ni sitter och diskuterar lilla mig, är ju så man blir tårögd. :mf_doof:

Ah, jag säger bara vad jag tycker rakt ut. Men jag står för min åsikt. Sedan är det inte så att jag hatar dig eller ogillar dig, handlar mer om vad jag tycker om dina inlägg och inte dig personligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...