Jump to content

Forumgalan 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

Så har vi kommit till finalen i detta årets forumgala. Spänningen stiger och alla forumiterna vrider nervöst på sig och väntar förväntansfullt på att få se vilka som belönas med årets olika utmärkelser. Innan vi kommer så långt är det emellertid dags för den viktigaste delen av forumgalan - omröstningen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det hela fungerar på samma sätt som tidigare år. Jag plockar ut de som blivit nominerade mest i de olika kategorierna (ibland fler personer i vissa kategorier om nomineringen varit jämn), och ni fyller sedan i mallen med namnen på de ni tycker passar i de respektive kategorierna och PMar till mig. Kom ihåg att ni BARA får skriva namnen på de som är nominerade! Om ni inte tycker att någon passar i en viss kategori, lämna fältet tomt (men försök förstås att fylla i så mycket som ni bara kan). Deadline är måndag den 28:e december, så ni har två veckor på er. Eftersom det inte är en tråd ni kan posta i utan måste skicka allt samtidigt så får ni gärna ta er tid så ni inte lämnar en massa fält tomma.

Kom ihåg att alltså inte posta vad ni röstat i den här tråden. Det hela ska vara så anonymt som möjligt. Den här tråden behöver således inte hållas lika "ren", utan ni kan kommentera eller meddela när ni har röstat här. För att klargöra så FÅR man rösta på sig själv (förutom om vi skulle haft kategorin "Årets ödmjukaste forumit").

När det gäller kategorierna kring bäst avatar och signatur nominerades ibland samma personer men för olika avatarer och signaturer. Därför väljer jag inga specifika avatarer eller signaturer. Tänk helt enkelt på den avatar och signatur bland de nominerade som ni har tyckt bäst om och rösta på dess ägare.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~ Årets nykomling ~

Den forumit som har registrerats efter den förra forumgalan. Årets nykomling har, trots sin sena registrering, tillfört mycket till forumet.

Djingis

Karl-Gunnar

Forskare

~ Årets förändring ~

Den forumit som har genomgått en positiv förändring under det gångna året.

Flaskan

Mordos

FerkurZ

DrStupid

Boomer

mr_tobbe

Tweak

Henkibojj

kicken

Hultenius

Wu Zi Mu

~ Årets stil ~

Klädstilen på denne forumit ska ha uppvisats i diverse trådar och vara tilltalande på ett eller annat sätt.

FerkurZ

Karatemorfar

Tackleberry

~ Årets sportfåne ~

Den forumit som, trots de långa timmarna vid forumet, har visat att denne fortfarande är aktiv inom sport, idrott eller annan fysisk aktivitet.

kicken

Tweak

eXotic

~ Årets spelnörd ~

Den forumit som genom poster i speciellt "Spel"-delen av forumet har visat att denne spelar ofta, länge och med skicklighet.

Vice

VickeX

Crusader

~ Årets filmrecensent ~

Forumets filmguru, som ser på många filmer och ofta delar med sig av sina upplevelser på givande sätt.

Crusader

Misterwhoopee

kicken

~ Årets musikrecensent ~

Den största musiklyssnaren, som under året har tipsat om många album, band, låtar och annat musikrelaterat.

Kiedis

AngryAxel

Tweak

~ Årets musiker ~

Den forumit som har varit mest musikalisk.

AngryAxel

felshoe

Weener

~ Årets skribent ~

Den forumit som under året har visat sin skicklighet med sitt skrivna språk.

Umberto

Henkibojj

P-C

~ Årets konstnär/designer ~

Tilldelas den forumit som visat enorm konstnärlig skicklighet och fantasi.

AngryAxel

Vinnie

Saleen

~ Årets fotograf ~

Forumiten som har uppvisat fantastisk kunskap och utförande av fotografering.

P-C

AngryAxel

RavenE

~ Årets avatar ~

Tilldelas forumiten som har eller har haft årets bästa avatar på forumet.

AngryAxel

GiZmo

Tweak

KalleR

Kebab

~ Årets signatur ~

Tilldelas forumiten som har eller har haft årets bästa signatur på forumet.

The Dude

P-C

AngryAxel

~ Årets admin/moderator ~

Tilldelas den moderator eller admin som under året har uppvisat störst passion, aktivitet och rättvisa.

StellHell

Umberto

Henkibojj

~ Årets trådskapare ~

Den forumit som tillfört intressanta, nytänkande och populära trådar under året.

Patrik

Vice.

Crusader

VickeX

~ Årets tråd ~

Den mest tilltalande tråden under året, som har visat sig vara lite mer än en i mängden.

~ Årets konstverk ~

Det vackraste, intressantaste och fantasifullaste konstverket som har postats (kan vara ett fotografi, en bild eller t o m en dikt).

Hultenius & CO - Umberto

~ Årets roligaste medlem ~

Forumiten som gång på gång har fått dig att dra på smilbanden eller till och med skratta framför skärmen.

Kebab

kicken

Umberto

Vice.

~ Årets mest hjälpsamma forumit ~

Forumiten som har varit till stor hjälp på ett eller annat sätt.

Curly

GiZmo

Alle090

~ Årets trevligaste forumit ~

Tilldelas forumit som med sin blotta närvaro har spridit en anda av trivsel och gemenskap på forumet.

GiZmo

AngryAxel

Kebab

Misterwhoopee

~ Årets debattör ~

Forumiten som vid flertal tillfällen under året har uppvisat knivskarpa argument och exemplarisk retorik.

The Dude

R2D2

Forskare

Umberto

AngryAxel

P-C

~ Årets mest respekterade medlem ~

Den forumit som har en enorm respekt bland övriga medlemmar.

Umberto

AngryAxel

The Dude

~ Årets medlem ~

Tilldelas den enskilde forumit som, under året, har gjort mest för forumet som helhet och bidragit till en gynnsam utveckling.

Kebab

AngryAxel

Umberto

Siana

~ Blaque memorial award ~

Tilldelas till en forumit som inte längre är kvar på forumet men som fortfarande är ihågkommen och saknad av övriga medlemmar.

Mordos

okka

Pico

~ Hederspris '09 ~

Forumiten som förtjänar att uppmärksammas p g a hans höga klass inom områden som inte täcks av övriga kategorier.

Hultenius

L_Voll

Boomer

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mall:

[b]Årets nykomling:[/b]

[b]Årets förändring:[/b]

[b]Årets stil:[/b]

[b]Årets sportfåne:[/b]

[b]Årets spelnörd:[/b]

[b]Årets filmrecensent:[/b]

[b]Årets musikrecensent:[/b]

[b]Årets musiker:[/b]

[b]Årets skribent:[/b]

[b]Årets konstnär/designer:[/b]

[b]Årets fotograf:[/b]

[b]Årets avatar:[/b]

[b]Årets signatur:[/b]

[b]Årets admin/moderator:[/b]

[b]Årets trådskapare:[/b]

[b]Årets tråd:[/b]

[b]Årets konstverk:[/b]

[b]Årets roligaste medlem:[/b]

[b]Årets mest hjälpsamma forumit:[/b]

[b]Årets trevligaste forumit:[/b]

[b]Årets debattör:[/b]

[b]Årets mest respekterade medlem:[/b]

[b]Årets medlem:[/b]

[b]Blaque memorial award:[/b]

[b]Hederspris '09:[/b]

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det bara jag som tycker att årets förändring är snudd på skandal? På vilket sätt har ferkurz ändrats? På vilket sätt har Mordos (som var inaktiv när nomineringarna gjordes) förändrats? Flaskan är väl det enda resonabla, men även där har jag vissa invändningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker att årets förändring är snudd på skandal? På vilket sätt har ferkurz ändrats? På vilket sätt har Mordos (som var inaktiv när nomineringarna gjordes) förändrats? Flaskan är väl det enda resonabla, men även där har jag vissa invändningar.

Nominerade inte du honom?

Ang. Mordos... kanske en pik att inaktivitet is the shit? :mf_doof:(Inte en åsikt delad i så fall)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syftade på att du nominerade dig själv.

Vem borde jag röstat på då? Jag tycker jag är värd den ungefär lika mycket som Flaskan helt ärligt, inte särskilt mycket visserligen (vart ligger Flaskans stora förändring? Jag har inte sett den) men still. Jag själv tycker jag har förändrats på det sättet att jag inte bara suttit och läst utan även bidragit en del till skillnad från förut, och det borde väl vara värt en nominering, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...