Jump to content

Julkalender!


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Borderlands är inte en flopp. Gå och kör dina skit spel o säg inget om de bra spelen..

Haha, vaknat på fel sida?

Tyvärr var jag grymt hypad på det, och spelade det så fort jag fick det.

Men när jag kommit upp till lvl 25 (ca) så blev det bara så segt, jobbigt när mobs tål så mycket, jag antar att

jag gillar L4Ds mobs mer. Oerhört långtråkigt att behöva tömma magasin efter magasin.

Och alla de tre andra polarna jag spelade med höll med mig.

Till en början såg det verkligen bra ut, men floppade, enligt oss alltså.

Det är totalt omöjligt att döda en boss utan att någon dör en gång. Så tycker jag inte det ska vara.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vaknat på fel sida?

Tyvärr var jag grymt hypad på det, och spelade det så fort jag fick det.

Men när jag kommit upp till lvl 25 (ca) så blev det bara så segt, jobbigt när mobs tål så mycket, jag antar att

jag gillar L4Ds mobs mer. Oerhört långtråkigt att behöva tömma magasin efter magasin.

Och alla de tre andra polarna jag spelade med höll med mig.

Till en början såg det verkligen bra ut, men floppade, enligt oss alltså.

Det är totalt omöjligt att döda en boss utan att någon dör en gång. Så tycker jag inte det ska vara.

Med lite skills så behöver man inte dö när man möter en boss, inte ens 1 gång. Och L4D har inget med Borderlands att göra, inget är lika, inte grafik eller gameplay

Är du verkligen säker på att du körde Borderlands?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med lite skills så behöver man inte dö när man möter en boss, inte ens 1 gång. Och L4D har inget med Borderlands att göra, inget är lika, inte grafik eller gameplay

Är du verkligen säker på att du körde Borderlands?

Sledge var grymt svår utan att dö en enda gången, vad jag minns från början.

Och du missförstod nog mig ganska grymt med L4D och Borderlands. Vad jag sa var att jag gillar nog mer hur mobsen är i L4D än hur dem är i Borderlands. Att jag gillar L4D stilen mer, att dem dör på bara några få skott, men kvantiteten är mycket högre.

Klart jag gjorde, men egentligen hoppas jag att det inte var Borderlands, då jag blev så besviken på det.

Skit samma, för off topic nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta babbla nu grabbar, smaken är som baken. Borderlands har emellertid generellt fått väldigt höga betyg så jag tyckte det var en grym kalenderlucka.

En smula ontopic är att Torrentbytes har en julkalender, för de som är medlemmar där. :rolleyes:

TBs julkalender rockar! Riktigt bra paket, och riktigt användbart för att knuffa upp ration lite när det är freeleech på allt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...