Jump to content

Julkalender!


Sniper
 Share

Recommended Posts

Jo, men dem sänker ju inte ordinarie rean med 5% per dag eller så, tror jag. (Inte så säker) Isf, borde det ha stått tydligare enligt mig..

Ordinarie rean är upp till 80%.

Dagsrean kan vara både hög och låg den med. L4D2 är bara €5 billigare nu än vanligt reapris (då den är €10 billigare än ordinariepris)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror du har fel.. Dem sätter ner ett spel en dag, när dagen är över säljer dem det till original pris igen. Och sen kommer det inte tillbaka.

Själv köpte jag GTA IV igår för 75kr. Grymt värt det tycker jag, även om man inte får "kartongen".

Vissa saker har de rea på alla dagar, typ Killing Floor ocj jag har fått för mig att den tredje så kommer alla spel sänkas ännu mer i pris. Jag tror inte riktigt att det kommer att sänkas men jag vill det/har fått för mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ordinarie rean är upp till 80%.

Dagsrean kan vara både hög och låg den med. L4D2 är bara €5 billigare nu än vanligt reapris (då den är €10 billigare än ordinariepris)

Jag vet att ordinarie rean är upp till 80%, och dagsrean kan vara mer. Men menar att den tredje kommer inte L4D2 kommer sänkas med £20. Förstår du vad jag menar? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa saker har de rea på alla dagar, typ Killing Floor ocj jag har fått för mig att den tredje så kommer alla spel sänkas ännu mer i pris. Jag tror inte riktigt att det kommer att sänkas men jag vill det/har fått för mig..

Nä, vad har Steam för fördel med att sänka priset mer den tredje? De säljer ju inte fysiska kopior så de kan inte direkt ta slut. Ifall de sänkte priset den tredje skulle alla avvakta med att köpa saker till sista dagen på deras nästa rea.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...