Jump to content

Julkalender!


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tekken 6 för 399 på Discshop..http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=Post&CODE=02&f=23&t=48618&qpid=1144870. är det värt det eller är det ett spel kommer reas ut till halva priset efter jul?

Hur ska man veta det?

Sedan beror det ju på hur pass stort fan av Tekkenserien du är. Jag själv till exempel som följt serien ända från start och som har spelat alla spelen, känner till allas bakgrunder och historier köpte det för cirka 500 och ångrar mig inte alls.

Men jag kan tänka mig att folk som inte är så insatta i alla berättelser, eller inte har koll på alla karaktärers fightingtyp, tycker att Tekken är en rätt repetitiv spelserie där man bara slåss hela tiden.

Det är ju visserligen det enda man gör, men är man mer insatt så känns varje fight olika eftersom man använder olika strategier mot olika fightingtyper.

Nu finns ju dessutom scenario mode där man spelar som Lars (Svensk) och springer runt på en massa banor och har ihjäl en massa fiender för att i slutet av varje bana möta en boss som man ska slåss mot. Själva slagsmålsdelen är egentligen precis samma som en vanlig fight, förutom att det är en annan kameravinkel och man är mer fri att springa omkring om man vill. Men eftersom motståndarna har lite liv och man helst ska ta sig fram så snabbt så möjligt så blir det bara som i Tekken Force och Devil Within att man använder en stark men snabb attack för att oskadliggöra alla fiender så snabbt som möjligt och springa vidare.

Den nyaste skillnaden är väl att man kan använda vapen och RPG-kläder i scenario mode, alltså kläder som har speciella attribut.

Vissa karaktärer kan man även köpa vapen till och använda när man spelar vanligt arcade sedan. Fast alla vapen går inte att använda för att dela ut skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City för 299 på Game idag, synd att man redan har Lost and Damend...

Discshop och CDON säljer båda två Ice Age idag fast för samma pris... >_<

Var nära på att beställa det även fast jag har båda episoderna nerladdade redan. Skulle vara schysst att ha en box. Vet att jag ska köpa det någon gång i framtiden, så nu när det inte blev av kommer jag säkert att få ångest för att jag inte tog chansen när det var så billigt.

Finns det förresten någon rabattkod på Game som det fanns förra året?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var nära på att beställa det även fast jag har båda episoderna nerladdade redan. Skulle vara schysst att ha en box. Vet att jag ska köpa det någon gång i framtiden, så nu när det inte blev av kommer jag säkert att få ångest för att jag inte tog chansen när det var så billigt.

Finns det förresten någon rabattkod på Game som det fanns förra året?

webhallen_091218_2_1145248_0.jpg

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att GAME:s julkalender har varit rätt dålig. :D

Inte rätt dålig, fruktansvärt dålig!

Om jag inte minns fel köpte jag tre spel från dem förra julen, alla till priset 299kr/st. I år; 0 spel (Jag kunde iofs köpt Halo ODST och Tekken 6... men jag hade hoppats på stora hits som förra årets Mirror's Edge och Fable II.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, man vill inte köpa från Steam idag eller de närmaste dagarna. Eftersom rean slutar den tredje så jag har fått för mig att det kommer bli billigare och billigare och att allt kommer vara snorbilligt den tredje...

Tror du har fel.. Dem sätter ner ett spel en dag, när dagen är över säljer dem det till original pris igen. Och sen kommer det inte tillbaka.

Själv köpte jag GTA IV igår för 75kr. Grymt värt det tycker jag, även om man inte får "kartongen".

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du har fel.. Dem sätter ner ett spel en dag, när dagen är över säljer dem det till original pris igen. Och sen kommer det inte tillbaka.

Själv köpte jag GTA IV igår för 75kr. Grymt värt det tycker jag, även om man inte får "kartongen".

Nä. Efter dagsprisnedsättningen går priset tillbaka till ordinarie reapris! :D

Det är alltså ganska Win/win... 50kr hit eller dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...