Jump to content

Forumet verkar gå uppåt?


Kebab
 Share

Recommended Posts

Enligt min åsikt, som inte på något sätt är baserad på statistik eller andra trovärdiga saker, så verkar det som att det börjar bli lite aktivare igen. Det gillas skarpt!

Jag tänkte redan förra helgen (sitter ju inte vid datorn under veckorna) på att det hade skrivits i en massa trådar i alla de stora forumdelarna! Satte mig här vid sju och har fortfarande inte gått igenom allt. Visst, det här är väl vad som hände om man var borta från forumet en enda kväll under forumets glansdagar (2005-2006?), men det har hur som helst mig inte varit så här på bra länge nu!

Har ni också känt av det, eller är det bara jag som är trött och vimsig och inbillar mig saker? (Fel; jag ÄR trött och vimsig, men jag tror likväl att jag har rätt :rolleyes: )

Finns det någon statistik som kan bevisa min tes?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt min åsikt, som är baserad på statistik och andra trovärdiga saker, så verkar det som att det börjar bli lite aktivare igen. Det gillas skarpt! :rolleyes:

Gick upp till 200+ poster/dag för ca två veckor sedan och den senaste veckan ligger på 250+ poster/dag.

För en månad sedan låg samma siffra på runt 150 poster/dag.

Betydligt fler nya trådar också. Det hänger ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Två stycken på 10+ är ju mer än vad det varit under hela förra veckan om jag minns rätt.

Tänk dessutom på att Loungen inte räknas, jag till exempel gör majoriteten av mina posts i det forumet.

Räknas inte Loungen i postcounten heller? :)

Wohoo! Forumet börjar bli lite mer levande nu på kvällen!

Sniper 29

kicken 14

Kebab 9

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...