Jump to content

Tror du på Jultomten?


Renard
 Share

Tror du på Jultomten?  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Waste of thread :whistling:

VADFAAAA-AAAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ATT SKAPA LITE JÄVLA JULSTÄMNING FÖRHELVETE VAR LITE GLAD OCH SVARA BARA, NEJ, JAG ÄR EN TRÅKIG JÄVLA NÅGONTING OCH TROR INTE PÅ TOMTEN.

------------

Nej, jag tror inte på tomten. Men oj, vad jag kommer ihåg när jag gjorde. Tjatade på morfar att han skulle gå och leta efter tomten, för han kom alltid när morfar var ute och letade. Super-morfar!

Haha, jul. :o

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen skada skedd :o.

Jo, stor skada skedd. WASTE OF THREADSPACE! :whistling:

On a more serious note, nej, jag tror inte på tomten. Däremot finns det film från barndomen där jag ställer alla möjliga konstiga frågor till tomten om hans liv och julen och jag vet inte allt, så på den tiden trodde jag verkligen på tomten. Jag älskade honom i hans mysiga päls, skrockande röst, och inte minst alla julklappar han hade med sig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom flesta har nog trott på tomten när dem var mindre. Jag kommer ihåg när jag fick reda på det, usch så ledsen jag var.

Vet inte exakt hur det var, men det hade någonting att göra med att min brorsa sa det... har för mig att jag inte trodde på det... Vet inte om han sa det före eller efter pappa kom in som tomten. Vet iaf att det också hade någonting att göra med att 'tomten' hade samma glasögon som pappa. Efteråt kommer jag iaf ihåg att jag satt och smågrät och var ledsen när min brorsa sa det igen (eller om det var då han sa det som sagt) och så kom pappa in och jag frågade honom om det var sant.

Aww. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu i juletider tycker jag att Gtasajten ska ha en egen Tror du på Jultomten-undersökning!

Själv trodde jag på Jultomten när jag var liten, men det gör jag inte idag. Däremot vill jag tro!

BOMBER OCH GRANATER OCH RUMÄNIENS REGERINGAR!!! DET ÄR INTE JULETIDER NU FÖR BÖVELEN!!! rant_835417_0.gif

--

T:

Tror? Handlar frågan om hur man förhåller sig till jultomtars existens?

JA, det finns jultomtar. De bor djupt inne i de finska urskogarna och de är INTE att leka med!

http://www.youtube.com/watch?v=uUiDDWi8k1o

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på hur man definerar en tomte. :o

Finns ju yrkestomtar, trädgårdstomtar, pappor som klär ut sig, mammor som klär ut sig(?), bröder som klär ut sig,

inbrotts-tjuv-tomtar (i sällsynta fall ja), tjocka skäggiga gubbar, dom där vita tomtarna... :whistling:

Vi kan ju inte dra allt det där under en kam bara för att det ryktas om någon snubbe som flyger runt på en släde och klättrar

in genom skorstenar. Eller? :P

v: Nej, fantasi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...