Jump to content

Tror du på Jultomten?


Renard
 Share

Tror du på Jultomten?  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag minns precis vid vilken tidpunkt jag slutade tro på Tomten. Det var hemma hos min mormor (hela familjen var där på Julafton) och jag var väl runt 6 år. Jag hade det tråkigt, så jag gick runt i lägenheten och letade efter mormors katt. När jag öppnar dörren in till mormors sovrum så ser jag alla paket (säkert runt 25-30 st) stå i stora högar runt om i rummet. "Men, vad gör de här? Ska inte Tomten komma med dem i en stor säck? Eller har jag blivit grundlurad?" tänkte jag. Sen den dagen tror jag inte på Tomten. Men jag vill tro för att det är så mysigt!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ihåg när jag var runt 4-6 åldern, när min morsa sa till mig att kolla ut ur fönstret för att se om jultomten kommer.. Så nyfiken jag var så kollade jag ut. Och precis när jag kollar ut så står Jultomten där och knackar på fönstret. JAG HOPPAR UPP, SLÅR I BENET I BORDSKANTEN OCH SKRIKER AV RÄDSLA OCH BÖRJAR GRINA OCH GÖMMER MIG UNDER SÄNGEN. Sedan dess har jag inte trott eller speciellt gillat Jultomtar. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ihåg när jag var runt 4-6 åldern, när min morsa sa till mig att kolla ut ur fönstret för att se om jultomten kommer.. Så nyfiken jag var så kollade jag ut. Och precis när jag kollar ut så står Jultomten där och knackar på fönstret. JAG HOPPAR UPP, SLÅR I BENET I BORDSKANTEN OCH SKRIKER AV RÄDSLA OCH BÖRJAR GRINA OCH GÖMMER MIG UNDER SÄNGEN. Sedan dess har jag inte trott eller speciellt gillat Jultomtar. :unsure:

Hahahahaha! Det där gjorde min kväll! Stackars sate!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ihåg när jag var runt 4-6 åldern, när min morsa sa till mig att kolla ut ur fönstret för att se om jultomten kommer.. Så nyfiken jag var så kollade jag ut. Och precis när jag kollar ut så står Jultomten där och knackar på fönstret. JAG HOPPAR UPP, SLÅR I BENET I BORDSKANTEN OCH SKRIKER AV RÄDSLA OCH BÖRJAR GRINA OCH GÖMMER MIG UNDER SÄNGEN. Sedan dess har jag inte trott eller speciellt gillat Jultomtar. :unsure:

Snälla förlåt mig men jag började asgarva när jag läste det där. :)

:):wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...