Jump to content

Dexter


kicken
 Share

Recommended Posts

Riktigt bra avslutning på en väldigt lång och bra serie. Jag är nöjd! :)

Du får det att låta som att det var det sista avsnittet på hela serien...

...det kommer en säsong sex!

Och edit: Håller var det ett bra avsnitt, säsongen har varit rätt krasslig dock, men det är inte helt konstigt efter förväntningarna från säsong 4. Känns som att dom har byggt upp det bra för en nystart i nästa säsong!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag inte förstår är varför hon inte tittade vilka Dexter och Lumen var. Det var grymt ologiskt och gör mig fortfarande förbannad. Hon brukar vara väldigt bra som detektiv, men det där var bara dåligt så de kan göra en säsong till. Och de förklarade aldrig Quinn och blodet.

Dexter är min favoritserie, men den här säsongsavslutningen var grymt dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag inte förstår är varför hon inte tittade vilka Dexter och Lumen var. Det var grymt ologiskt och gör mig fortfarande förbannad. Hon brukar vara väldigt bra som detektiv, men det där var bara dåligt så de kan göra en säsong till. Och de förklarade aldrig Quinn och blodet.

Dexter är min favoritserie, men den här säsongsavslutningen var grymt dålig.

Blodet droppade ju på Quinns skor när han var vid vanen. Eller menade du vad som hände därefter (efter att han tagits in osv.).

För övrigt ett bra avsnitt, men

KAN HAN ÅKA FAST I ÅR ELLER?

Säsong sex =

Quinn tar fast Dexter. Systern får en chock. Dexter åker fast. Bra.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dexter räddade ju Quinn. Q tackade ju i slutet med något jävla "thanks for the bloodwork, i owe you one!!!111" så min gissning är att Dexter sa, ne, inte quinns blod lolxD

Precis det jag menade. Jag förstår varken varför han gjorde det, eller HUR han gjorde det? Skulle Masuka kolla på det där i ungefär 1 sekund så hade han ju sett att det var Liddys blod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis det jag menade. Jag förstår varken varför han gjorde det, eller HUR han gjorde det? Skulle Masuka kolla på det där i ungefär 1 sekund så hade han ju sett att det var Liddys blod.

Någon form av tack för att Quinn inte berättade att Liddy spionerade på Dexter, utan istället indirekt tog skulden för mordet på Liddy? Hade ju varit ganska simpelt att direkt berätta att han hyrt Liddy för att spionera på Dexter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon form av tack för att Quinn inte berättade att Liddy spionerade på Dexter, utan istället indirekt tog skulden för mordet på Liddy? Hade ju varit ganska simpelt att direkt berätta att han hyrt Liddy för att spionera på Dexter

Tycker dock det fortfarande är grymt ologiskt. Quinn och Dexter mer eller mindre hatar varandra. Hade de inte haft batman-syndromen på Dexter och inte vill att han ska bli tagen, så hade Quinn sagt det vid vanen. Visst, han hade redan problem med Deb och allting, men allting lutar ju åt att de vill dra ut på skiten så länge som möjligt. >: (

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker dock det fortfarande är grymt ologiskt. Quinn och Dexter mer eller mindre hatar varandra. Hade de inte haft batman-syndromen på Dexter och inte vill att han ska bli tagen, så hade Quinn sagt det vid vanen. Visst, han hade redan problem med Deb och allting, men allting lutar ju åt att de vill dra ut på skiten så länge som möjligt. >: (

HÅLLER MED!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...