Jump to content

Dexter


kicken
 Share

Recommended Posts

Dexter S04E09 - satan vad bra! Lätt den bästa episoden från säsong fyra och kanske en av de bästa någonsin enligt mitt tycke. Riktigt jävla bra, går inte ens att beskriva med ord!

Kan inte mer än hålla med. Har sällan varit så fångad av ett avsnitt eller en film som jag var när jag såg s04e09.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, skotten, du kan inte vara seriös?

Kolla vilken torrent som helst, eller vilken hemsida som helst. Det är 12 avsnitt per säsong!

Och avsnitt 10 peppade igång mig för upplösningen som tusan! Promon i eftertexterna gjorde mig gaaaalen!

Alltså, är S04 seriös eller?

Det häftiga är att man i början inte visste någonting, men det hela har byggts upp ända från E01 och om man nu skulle se varenda avsnitt från E01 skulle man fatta så mycket.

Så sjukt grymt, E08-E12 i S04 kan bli de bästa avsnitten av Dexter någonsin. E10 är ju bara sinnessjukt bra, liksom E09. Och promon i eftertexterna - AAAAAAAAAAAAAAAH!

Hello, Dexter Morgan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, är S04 seriös eller?

Det häftiga är att man i början inte visste någonting, men det hela har byggts upp ända från E01 och om man nu skulle se varenda avsnitt från E01 skulle man fatta så mycket.

Så sjukt grymt, E08-E12 i S04 kan bli de bästa avsnitten av Dexter någonsin. E10 är ju bara sinnessjukt bra, liksom E09. Och promon i eftertexterna - AAAAAAAAAAAAAAAH!

Hello, Dexter Morgan.

Man blir lite galen när dom säger

"the biggest twist"

och man får se Trinity

komma ur hissen till kontoret

i promon. JUMMY!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...