Jump to content

Song Contest '09 (2)


Boomer
 Share

Recommended Posts

GTASajten

Song Contest '09

Då var det dags igen! Eftersom jag tycker att VickeX gör ett sådant bra jobb med trådarna så kopierar jag bara det han har gjort.

Regler och information:

*Alla låtar måste vara minst en minut lång, och personen som ställer upp måste själv vara med och sjunga minst två meningar.

(Yeah, oh, mm, right, lalala och liknande räknas ej)

*Endast en (1) låt per person!

*Låten måste vara inspelad för just det här tillfället!

*Ditt bidrag måste vara inlämnat till mig innan den 7 14 November.

Så, vad väntar ni på? Get crackin'. Anmäl er här och se till att lämna in innan den 7 November, och kom ihåg - anmäler ni er måste ni se till att lämna in något också. Annars blir Jesus ledsen. Btw, minst hälften av de anmälda måste ha skickat in en låt, annars så skiter vi i en poll.

PS) Om det inte var uppenbart nog så skickar du låten till mig i ett PM med hjälp av någon bra hostsida.

Vi gör så här istället att ni skickar in låten hit, http://gizgiz.nu/gsc2/, sen när det är dags för röstningen så kontaktar jag Giz och han gör det möjligt att lyssna på låtarna. :D

Anmälda:

Boomer (Obviously)

Kebab

VickeX

RavenE

Martin-123

Illousion

Eudoros

Weener

Renard

Kicken

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara att skaffa en karaoke version? :P

Jag är på! :D

Jo men dude, det är inte alltid så lätt att hitta. :P

Det kan vara vilken tv-serie som helst, right? Dokumentärer också, typ. Reality-TV-serier också? Eller vad man kallar dom.

Jag tänkte... Bad boys.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte med, men jag tog mig friheten: http://gizgiz.nu/gsc2/

Ni kan ladda upp låtarna där om ni vill, dom läggs till i spelaren automatiskt. Den läser av ID3 taggar så.. tagga rätt! Skulle inte Mr.Boomer vilja ha nått sånt här innan finalen så tar jag ner det ;>

(låtarna som är där nu är bara for ze lulz)

Bra initiativ. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra initiativ. :D

Giz hjälpte ju till sist också. :P

Sweet stuff Giz.

Edit: Är det då inte bättre att göra som vi gjorde sist, att ni skickar era låtar till Giz som laddar upp dom samtidigt, precis när Boomer startar röstningstråden?

Så gjorde vi ju sist, så att ingen skulle ha en fördel av att folk kunnat höra låten mer. Fast då var det ju som så att ni skickade låtarna till mig, och först efter det kom jag på att vi kunde använda Giz' server. Så jag skickade alla låtar till honom.

Skulle ju vara smart och behändligt också att skicka låtarna direkt till Giz.

Eller vad säger ni... Boomer och Gizmo?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...