Jump to content

Song Contest '09 (2)


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Giz hjälpte ju till sist också. :angry:

Sweet stuff Giz.

Edit: Är det då inte bättre att göra som vi gjorde sist, att ni skickar era låtar till Giz som laddar upp dom samtidigt, precis när Boomer startar röstningstråden?

Så gjorde vi ju sist, så att ingen skulle ha en fördel av att folk kunnat höra låten mer. Fast då var det ju som så att ni skickade låtarna till mig, och först efter det kom jag på att vi kunde använda Giz' server. Så jag skickade alla låtar till honom.

Skulle ju vara smart och behändligt också att skicka låtarna direkt till Giz.

Eller vad säger ni... Boomer och Gizmo?

*suck*

Vill du ta över tävling? För i så fall kan vi stänga ner den här tråden och öppna upp en ny.

Im in! :P:angry:

Hokaj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*suck*

Vill du ta över tävling? För i så fall kan vi stänga ner den här tråden och öppna upp en ny.

Hokaj.

Nej. Jag bara skrev vad jag tyckte.

Min låt är klar. Ska jag ladda upp den där, eller?

Edit: Grymt kul att så många anmält sig. Hoppas verkligen att alla gör färdigt sina låtar, till skillnad mot hur många gjort tidigare. :angry:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör så att du laddar upp den på Gizs sida, så får folk helt enkelt försöka hålla sig från att lyssna tills röstningen.

:angry:

Aha! Då får jag väl försöka mig på det! Tack för svar :P

EDIT: Eller vänta, nu blev det klurigt. Menar du på hans profilsida?

EDIT 2: Gizgiz så klart :angry:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul :angry:. Inte riktigt min musikstil, men jag gillar både serien och låten. Det ska bli spännande det här! Börjar tävlingen den 7:e november eller blir det senare?

Jag antar att röstningstopicen kommer upp samma kväll som inlämningsdeadlinen, eller någon dag efter. Om inte Boomer planerat någonting annat...

Edit: Jag har lämnat in min låt nu. :angry: Fin pricklista Gizmo!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah, var nära att glömma detta. Ska försöka spela in låten imorgon!

Edit: Oh shit, trodde sista inlämning var 14:e. :confused: Well, imorrn borde jag kunna skicka in!

Edit2: Har skickat in nu, men då jag lyssnar på låten på giz hemsida så hör jag bara de första 2 sekundrarna ungefär. Funkar det för dig Giz?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...