Jump to content

Vilken hemsida skulle du inte kunna klara dig utan?


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Ajdå, nu börjar den dö.

Så därför ska jag tipsa om en ny sida jag hittat, som är väldigt lik watchxonline.com

Fast istället så finns:

  • Allt i HD-Kvalité
  • Streamat (funkar BRA)
  • Inte bara serier, finns en hel del filmer
  • Utan att behöva ladda ner någon klient eller sånt skit.

www.HDMT.net

Jag såg på Yes Man igår, har alltid viljat se den, men aldrig haft någon att se den med.

Men nu när jag kunde se gratis direkt, so why not?

Åh, sjukt bra sida! Stort tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Ajdå, nu börjar den dö.

Så därför ska jag tipsa om en ny sida jag hittat, som är väldigt lik watchxonline.com

Fast istället så finns:

  • Allt i HD-Kvalité
  • Streamat (funkar BRA)
  • Inte bara serier, finns en hel del filmer
  • Utan att behöva ladda ner någon klient eller sånt skit.

www.HDMT.net

/bookmarked.

Tackar innerligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr funkar ingenting på sidan just nu(?). Det står "Notice: Due to too many visitors, streaming may be unavailable or choppy frequently. We are trying to improve streaming capacity and strongly suggest you to visit our site after 24hrs. We are sorry for any inconvenience. "

Är det en olaglig tjänst eller? Känns konstigt att de kan ha alla de där nya filmerna gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Tyvärr funkar ingenting på sidan just nu(?). Det står "Notice: Due to too many visitors, streaming may be unavailable or choppy frequently. We are trying to improve streaming capacity and strongly suggest you to visit our site after 24hrs. We are sorry for any inconvenience. "

Är det en olaglig tjänst eller? Känns konstigt att de kan ha alla de där nya filmerna gratis.

Det var en BETA version/trial. Men dem ska tydligen komma med en "fullversion" senare.

Man kan registrera sig osv om man vill.

För mig fungerade det superbt innan, såg en hel del filmer där ;)

Jag har ingen aning om det är lagligt eller inte, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grooveshark - Musiksajt, används flitigt! :lol:

GTASajten - Duuh.

FZ - Här får då jag alla mina spelnyheter ifrån.

Subdogs - Komplement till FZ.

Facebook - Jag gillar Facebook

WTSO - Simpsons <3

Last.FM - ePenis

Google - ..google?

Wikipedia - Använder jag så otroligt mycket att jag faktiskt donerade en slant. ;)

Gmail - När man måste framstå som lite mer seriös.

Youtube - Hur skönt som helst att kunna knäppa igång en Youtube video när man har tråkigt.

Min bank - Tror aldrig jag skulle faktiskt åka till en bank för att betala en räkning.

IMDB - Ett måste efter man precis sett en film

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det ser ut så. Hittar i varje fall inte något att sätt att få pts på. "Vi" som registrerade oss under tiden det låg nere har fått 100 pts automatiskt.

Fan vad b. Att använda såna där sidor, istället för att faktiskt köpa filmen, är ju betydligt lättare att rättfärdiga för sig själv när man kan se dem som idealister, som typ kämpar en viktig fight mot de hemska mediabolagen som vägrat förnya sig själv i takt med teknikens utveckling, men det hela blir lite svårare när alternativet är exakt lika girigt.

Fast nu kanske betalsystemet beror på att de blivit lagliga (för det kan de väl inte ha varit innan?) och samarbetar med de som gjort filmerna, jag vet ju faktiskt ingenting alls. :mf_doof:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad b. Att använda såna där sidor, istället för att faktiskt köpa filmen, är ju betydligt lättare att rättfärdiga för sig själv när man kan se dem som idealister, som typ kämpar en viktig fight mot de hemska mediabolagen som vägrat förnya sig själv i takt med teknikens utveckling, men det hela blir lite svårare när alternativet är exakt lika girigt.

Fast nu kanske betalsystemet beror på att de blivit lagliga (för det kan de väl inte ha varit innan?) och samarbetar med de som gjort filmerna, jag vet ju faktiskt ingenting alls. :mf_doof:

Det är lite lol, ja.

Is HDMT.net legal to offer streaming service?

HDMT.net offers streaming service for all movie and tv shows fans around the world. All videos on HDMT.net source from Internet. We respect copyrights of producers and advocate all friends here to budget legitimate DVDs to support your favorite movies and tv shows and persons who make efforts on these products.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...