Jump to content

Vilken hemsida skulle du inte kunna klara dig utan?


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

De flesta lär nog svara GTASajten, Facebook eller Google, men om man tänker efter lite..

Meningen med tråden? Få skriva av sig och bekänna vilken/vilka sida/sidor som man verkligen gillar, och använder ofta.

Varför? Det kanske är exakt den sidan någon annan här på forumet drömt om, men inte hittat, och nu äntligen får chansen.

Så länka, beskriv dess syfte, och varför du valde just den sidan. Dränk nu inte den här sidan med era bloggar, myspace osv.

Användbara, seriösa eller bara en räddare i nöden när man råkar ha en 5 timmars håla i skola.

---------------------------------------------------------------------------------

Jag börjar:

För ganska exakt en vecka sen fick jag höra talas om watchxonline.com av en ren slump, här på forumet.

Och jag kan nog säga att det är en sida jag verkligen vill ha kvar. Helt underbart att lägga sig i sängen och knäppa igång laptopen innan man ska sova, titta ett avsnitt Simpsons, Family Guy, eller vilken serie man nu känner för att se, och sen sova gott.

Jag vet inte hur sidan går runt, eller klarar sig, men jag hoppas verkligen den fortsätter sådär. Den är ett himmelrike för mig!

För de som inte förstått än, så kan man alltså på några klick, se de flesta serier som slagit igenom på många år, även vissa filmer.

Man behöver inte bli medlem, man behöver inte betala något, och man behöver inte ladda ner något. Snabbt och enkelt, streamat på Internet så kan man se sin favoritserie på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag börjar:

För ganska exakt en vecka sen fick jag höra talas om watchxonline.com av en ren slump, här på forumet.

Och jag kan nog säga att det är en sida jag verkligen vill ha kvar. Helt underbart att lägga sig i sängen och knäppa igång laptopen innan man ska sova, titta ett avsnitt Simpsons, Family Guy, eller vilken serie man nu känner för att se, och sen sova gott.

Jag vet inte hur sidan går runt, eller klarar sig, men jag hoppas verkligen den fortsätter sådär. Den är ett himmelrike för mig!

För de som inte förstått än, så kan man alltså på några klick, se de flesta serier som slagit igenom på många år, även vissa filmer.

Man behöver inte bli medlem, man behöver inte betala något, och man behöver inte ladda ner något. Snabbt och enkelt, streamat på Internet så kan man se sin favoritserie på deras hemsida.

You're welcome :), och jag måste säga att jag håller med dig fullständigt.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen en rolig tråd! :D

Jag måste nog säga GTAsajten, Youtube och Google...

Nu är det över 2 år sedan jag registrerade mig här, och jag har fortfarande inte tröttnat, det har nog inte gått mer än en dag utan att jag tittar på GTAsajten, det finns så mycket roligt och framför allt galet att läsa här. Youtube har också sedan mer än 2 år tillbaka varit sjukt viktigt för mig, eller viktigt... :) Men ni fattar vad jag menar, jag blev helt knäckt när mitt Youtube knoto raderades för några veckor sedan, det tog dock inte många timmar innan jag hade ett nytt. :(

Google finns liksom bara där utan att man egentligen tänker på det men utan det skulle jag ju aldrig till exenpel ha hittat hit.

Dom här sidorna var ju väldigt "vanliga" men jag har väl inget annat att dela med mig av som ingen annan redan vet om, tyvärr...

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För ganska exakt en vecka sen fick jag höra talas om watchxonline.com av en ren slump, här på forumet.

You're welcome :), och jag måste säga att jag håller med dig fullständigt.

TACK TACK TACK! Nu kan jag nöta igenom alla serier jag alltid velat (CSI Las vegas och några fler) utan att ladda ner allt. Lägger min röst även på den nu. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TACK TACK TACK! Nu kan jag nöta igenom alla serier jag alltid velat (CSI Las vegas och några fler) utan att ladda ner allt. Lägger min röst även på den nu. <3

Xazzi, det är exakt vad jag hade i tanke när jag skapade den här tråden.

Grymt kul å höra att det verkar funka så bra, redan :)

SimonJ: Tack så mycket :(

Jazz: Var det du som länkade det där Family Guy avsnittet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en grav Facebook-junkie. Går säkert in några gånger i timmen, kollar folks status, browsar grupper, skriver, med mera. Sjukt bra verktyg för att hålla koll på och hålla kontakt med folk. Farmville och andra apps har jag dock aldrig haft mycket till övers för - eller jo, när jag knarkade Dolphin Olympics, Jetman och liknande för något/några år sedan. Men inte på länge! Dock hämmar det produktiviteten som bara den, det måste jag se till att ändra på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar kolla Arsenal.com dagligen efter nya intervjuer och höjdpunkter.

Vill jag följa en match, se laguppställningar etc vänder jag mig alltid till Eurosport.

Sist en sida som jag kanske inte besöker lika ofta, men som fungerar perfekt när man väl behöver den, TVDog låter dig skapa en egen kalender för de serier du följer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en grav Facebook-junkie. Går säkert in några gånger i timmen, kollar folks status, browsar grupper, skriver, med mera. Sjukt bra verktyg för att hålla koll på och hålla kontakt med folk. Farmville och andra apps har jag dock aldrig haft mycket till övers för - eller jo, när jag knarkade Dolphin Olympics, Jetman och liknande för något/några år sedan. Men inte på länge! Dock hämmar det produktiviteten som bara den, det måste jag se till att ändra på.

Usch, Facebook har ristat in sig i mina nerver och numera loggar jag in konstant på facebook, för tänk om något nytt hänt.

Och än spelar jag Mafia Wars, en i level 293 och en i 875. Dubbelt beroende, dubbeltrubbel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IMDB.com - Kolla upp filmer, TV-serier, kändisar, kändisars längd mm.

Last.fm - Kolla vad jag lyssnar/lyssnat på, vad andra lyssnar på och för att kolla upp nya band

Facepunch.com - Oseriös forumsurfning

Gtasajten.com - Lite seriösare forumsurfning

Sweclockers.com - Dödsseriös forumsurfning

Torrentleech.org - Film, TV-serier och Spel

Torrentbytes.org - Film och TV-seriepacks

Waffles.fm - Musik

+ alla självklara som Google, Wikipedia osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit på några fler sidor jag använder dagligen:

Utan sidor som Scene Releases så skulle jag nog inte vara så glad, då skulle jag ju aldrig veta när vissa filmer, spel och musik "släpptes" på internet.

Även sidor som FZ , Press2Play och andra sidor med spelnyheter använder jag dagligen, och om man är intresserad av skräckfilm som jag är så är HorrorBid en rolig sida också...Jag hänger även på Michael-Myers.net som mest handlar om Michael Myers (från Halloween) masker.

Sådär, nu har jag kommit på sidor som jag använder som kanske inte alla känner till. :)

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here we go:

-Google

-YouTube

-Svenskafans

-TV.nu

-Fantasy.premierleague.com

-Fejjan

-Gnagarforum

-Tankafett

-MSN (är ju dock ingen sida så vet inte om det ska vara med här men det är något jag skulle ta hårt på om det försvann från internet i alla fall)

-----

I övrigt grym sida du hade där WuZi, kan nog ta en plats på min lista i framtiden det tror jag absolut. (watchxonline.com)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...