Jump to content

Den omtalade Icareklamen


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Henki dumförklarade dig lite skämtsamt (hoppas jag) genom att peka ut att du förklarade den uppenbara poängen med filmen.

Exakt så :ermm: Det roliga när jag skrev inlägget var att jag visste att han inte skulle förstå vad jag syftade på :)

Jag menade väl inget illa med det, det var bara att styrka/spä på den här stereotypbilden av Vice.:

th_203_1012778_4.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser du dig själv som trevlig och sympatisk när du agerar såhär?

Hm, nej, inte riktigt, det är sant. :P Men det kliade i fingrarna att kommentera hans uppenbara poäng.

Henkibojj har väl alltid ansett sig stå över oss andra en aning? :angry::angry:

Jaaaoehh... jag tenderar att vara sån ibland. :> Men det är vanligen ingen specifik person iallafall så nån mobbing är det inte tal om från min sida.

(Varför har så många inlägg på sistone varit nån flame från min sida som jag sen har fått förklara i flera sidor? Måste börja tänka efter före, det börjar bli riktig Gtasajten2002-nivå på en del av mina inlägg. :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Varför har så många inlägg på sistone varit nån flame från min sida som jag sen har fått förklara i flera sidor? Måste börja tänka efter före, det börjar bli riktig Gtasajten2002-nivå på en del av mina inlägg. :angry: )

Skönt att du kommer till den insikten iallafall! Eller jag menar, det är ju ett tecken på att du känner att det är fel. Och det är ju bra, imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att du kommer till den insikten iallafall! Eller jag menar, det är ju ett tecken på att du känner att det är fel. Och det är ju bra, imo.

Denna vecka har mer eller mindre utvecklats till "tema självinsikt" både på forumet och IRL. Jobbigt, men nödvändigt. Har ställts mot väggen fyra-fem gånger på en vecka, och det är dags att krypa tillbaka en stund känner jag. Lite skamset men man vill ju funka med folk också.

Vad har hänt?

Med mig eller menar du en sammanfattning av konversationen innan? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna vecka har mer eller mindre utvecklats till "tema självinsikt" både på forumet och IRL. Jobbigt, men nödvändigt. Har ställts mot väggen fyra-fem gånger på en vecka, och det är dags att krypa tillbaka en stund känner jag. Lite skamset men man vill ju funka med folk också.

Äsch då, det är bara mensen. Det är normalt att man reagerar så här.

Oroa dig inte :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...