Jump to content

LEK: Den berömda 'eller'-leken!


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PS. Uppväxt med ett PlayStation sedan små barnsben och har aldrig sett någon större fördel med krysslådan förutom Halo.

Vänster eller Höger?

Höger. Är högerhänt och gör därför allt med högerhanden, jag kör på höger sida och cyklar på höger sida. Nuff said.

Rollon eller Parfym? (menar då parfym i flaska som man sprutar på sig)

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höger. Är högerhänt och gör därför allt med högerhanden, jag kör på höger sida och cyklar på höger sida. Nuff said.

Rollon eller Parfym? (menar då parfym i flaska som man sprutar på sig)

Parfym. Det ger en bredare lukt och är mycket trevligare att ha på sig.

Forumdelen allmänt eller forumdelen musik,film och grafik?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allmänt. Roligare trådar och ett bredare utbud av diskussions ämnen.

Nikotin eller Alkohol?

Alkohol.

Man kan helt enkelt ha mycket roligare med alkohol än vad man kan ha med nikotin. Alkohol kan även användas till att ha på exempelvis sår och kan vara användbart vid flera vardagliga tillfällen. Alkohol renar både kropp och själ och du känner dig alltid lite friskare efter en klunk alkohol av den rätta sorten.

Moderaterna eller Socialdemokraterna?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alkohol.

Man kan helt enkelt ha mycket roligare med alkohol än vad man kan ha med nikotin. Alkohol kan även användas till att ha på exempelvis sår och kan vara användbart vid flera vardagliga tillfällen. Alkohol renar både kropp och själ och du känner dig alltid lite friskare efter en klunk alkohol av den rätta sorten.

Moderaterna eller Socialdemokraterna?

Socialdemokraterna gillar inte vad Moderaterna har ställt till med i dagens Sverige. Resten kan ni lista ut

Valentino Rossi eller Mika Kallio

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Socialdemokraterna gillar inte vad Moderaterna har ställt till med i dagens Sverige. Resten kan ni lista ut

Valentino Rossi eller Mika Kallio

Mika Kallio, om man tvunget ska titta på en skitsport kan man i alla fall heja på en kille vars mamma inte misstog honom för en flicka.

Dubbelhäftande- eller silvertejp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mika Kallio, om man tvunget ska titta på en skitsport kan man i alla fall heja på en kille vars mamma inte misstog honom för en flicka.

Dubbelhäftande- eller silvertejp?

Silvertejp. Kan dels användas till att tysta ner kidnappningsoffer, dels går det att bygga en helikpoter, bil, bomb, svets, jetpack, telefon ,kretskort ,bilnyckel eller brandsläckare utav silvertjep om man heter Angus MacGyver

Cassius Clay eller Muhammed Ali, vilket namn föredrar du?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Silvertejp. Kan dels användas till att tysta ner kidnappningsoffer, dels går det att bygga en helikpoter, bil, bomb, svets, jetpack, telefon ,kretskort ,bilnyckel eller brandsläckare utav silvertjep om man heter Angus MacGyver

Cassius Clay eller Muhammed Ali, vilket namn föredrar du?

Cassius Clay låter mycket coolare.

Grunge eller britpop?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3-glas ofc! Kör det alltid i skolan allt för att slippa resa sig och springa och fylla på därför kör man med 3 glas -_-

Kimi Räikkönen eller Mattias Ekström

Vilka är det? :) Jag tar Mattias för jag är rasist och gillar inte finska namn.

Spotify eller ladda hem musiken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka är det? :) Jag tar Mattias för jag är rasist och gillar inte finska namn.

Spotify eller ladda hem musiken?

Kimi är Formel 1-förare och Ekström kör DTM (fortfarande?).

---------

Spotify. Streaming är för att stanna!

Att jobba eller studera?

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var så dum att jag köpte ett DS en gång, har bara kört PSP en gång så jag får väl välja DS

Ronja eller Pippi?

Pippi äger Ronja på allt ju. Hon är starkare, hon kan cykla en cykel utan hjul osv, vad fan kan Ronja göra? Bada naken i snön med Skalle-Per? Nej, för han är död! Se, hon kan ingenting.

Nu i friidrottstider: Hoppgrenar eller sprintgrenar eller långdistans eller kastgrenar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...