Jump to content

Where The Wild Things Are


Mark
 Share

Recommended Posts

Max har varit en olydig pojke och skickas till sitt rum omedelbart utan mat. Där skapar han den värld som vi kommer få uppleva på bioduken..

-

Jag vet inte hur många av er som har läst originalboken som filmen är baserad på.

Jag hade själv helt glömt bort boken fram tills de visade en trailer för filmen innan Harry Potter och Halvblodsprinsen skulle visas. Jag fick världens nostalgiattack när jag förstod att de skulle göra en långfilm av den klassiska boken jag läste i mina yngre dagar. Jag kan knappt vänta tills den dyker upp på dukarna!

Så ringa in 27 november i almanackorna!

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, vad bra! Fick gåshud när jag såg trailern - inte nog med att det verkar vara en fin och välgjord film som behandlar orginalhistorien med värdighet, de har Arcade Fire i soundtracket. Tack för tipset, det här gjorde nästan min kväll :o

Jag har aldrig läst böckerna men när Wake Up drog igång tillsammans med den sjukt speciella trailern fick jag nästan gåshud jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...