Jump to content

LEK:Förklara bilden


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Behöver egentligen inte posta en liten bild och sedan en större. Tex: Du postar krossa-flaska-mot-huvudet. Förklara den bilden. Varför gör han det? Så gissar man, och sedan får man förklaringen.

Så varför han krossar en flaska har man fortfarande inte fått veta, så egentligen är det inte slut än...

Det måste finnas en förklaring. Fattar ni hur jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver egentligen inte posta en liten bild och sedan en större. Tex: Du postar krossa-flaska-mot-huvudet. Förklara den bilden. Varför gör han det? Så gissar man, och sedan får man förklaringen.

Så varför han krossar en flaska har man fortfarande inte fått veta, så egentligen är det inte slut än...

Det måste finnas en förklaring. Fattar ni hur jag menar?

Han krossar en flaska mot sitt huvud för att fotografen ville få det på bild.

Yay.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag sticker emellan för att visa igen. Ursäkta Renard, du får den igen.

Okej, FÖRKLARA BILDEN:

cheese_rolling_05_1117448_0.jpg

ViceX den förklaringen är inte godkänd. Det är en förklaring som DU har, inte den egentliga orsaken. Kolla nu min bild så kommer du fatta hur det går till. Förklara vad som händer.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Om jag nu har hatten så är det här min bild:

post-6544-1247078956_thumb.jpg

Har ändrat lite på färgen och lagt till lite gaussisk oskärpa

Du får posta en större bild. Vi skall inte gissa vad det är på bilden, vi skall gissa vad som HÄNDER på bilden. Kolla mitt exempel en post upp...

Kan du förklara varför de ramlar/springer ner för en gräsmatta?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sticker emellan för att visa igen. Ursäkta Renard, du får den igen.

Okej, FÖRKLARA BILDEN:

http://izismile.com/img/img2/20090529/cheese_rolling_05.jpg

ViceX den förklaringen är inte godkänd. Det är en förklaring som DU har, inte den egentliga orsaken. Kolla nu min bild så kommer du fatta hur det går till. Förklara vad som händer.

Hur vet du att det jag förklarade inte är den egentliga orsaken?

Visst, då kan man gnälla vidare på att "hur vet vi att det inte Inte är den egentliga orsaken", men detsamma gäller ju för din bild. "De rullar ner för en backe därför att de vill. Okej. Vi skulle inte kunna bevisa att de vill. Om vi inte visste att de deltog i "sporten" (?) cheeseroll såklart.

Men men.

Renard. Någon eldar för att grilla mat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får posta en större bild. Vi skall inte gissa vad det är på bilden, vi skall gissa vad som HÄNDER på bilden. Kolla mitt exempel en post upp...

Kan du förklara varför de ramlar/springer ner för en gräsmatta?

Aha! Sorry!

post-6544-1247079368_thumb.jpg

@Vicke: Nix!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hur vet du att det jag förklarade inte är den egentliga orsaken?

Visst, då kan man gnälla vidare på att "hur vet vi att det inte Inte är den egentliga orsaken", men detsamma gäller ju för din bild. "De rullar ner för en backe därför att de vill. Okej. Vi skulle inte kunna bevisa att de vill. Om vi inte visste att de deltog i "sporten" (?) cheeseroll såklart.

Men men.

Renard. Någon eldar för att grilla mat?

Det är ost rullning. En sport! http://en.wikipedia.org/wiki/Cooper%27s_Hi...olling_and_Wake

Så det MÅSTE finnas en ordentlig förklaring till bilderna ni postar!

RAvenE: En demonstration?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan inte hattägaren bestämma vad han tycker är tillräckligt mycket information?

För om man ska resonera som du gjort nu Vice. Så betyder ju det att din första bild inte är klar heller, vi har ju inte fått reda på varför det är tjurrusning.

Eller gäller det i din bild att vi har fått förklarat av oss varför han blir omkullsprungen av en tjur? För att det är ett tjurrusning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har rätt Exotic jag gjorde fel med första bilden. Och ja det blev rörigare än jag trodde. Men det blir skoj när ni fattar tror jag. Vi tar det igen.

Okej här kommer min bild, den som förklarar rätt får hatten och skall posta en ny bild. =)

NYHETER-13s21-brand_149570w_1117567_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...