Jump to content

Studentliv


Mathias
 Share

Recommended Posts

Det gjorde du ju visst det, sluta ljug!

Såhär står det i reglerna:

Sedan bestämde StellHell att du inte fick posta mer i den tråden. Här och här. Han hänvisar dessutom till just den regeln som du ska följa.

Slut ljug och hitta på saker så kanske folk slutar behandla dig som en idiot.

Nu är du otrevlig och går till personangrepp. Håll det på en bra nivå är du snäll.

Nej, han säger inte att jag inte får posta, han säger att han kommer att flytta mina inlägg. Gör om, gör rätt...

Att han sen på felaktiga gunder bestämmer sig för att sätta ett förbud inträffar senare, och är inte enligt reglerna. Men, men, mycket händer bakom kulisserna...

Jösses. Kul att du tog min "ursäkt" seriöst.

Jag står fast vid att du spammar sönder forumet, och jag ber inte om ursäkt för att jag nämnde det. Jag "basunerade mitt missnöje" i en allmän tråd eftersom det var en helt rimlig frågeställning: du hade tidigare varit bannad från att posta i den tråden, och jag visste inte att den bannen hade släppt. Och eftersom du fortsatte precis som tidigare, dvs. spammade sönder skiten med inlägg som ingen läser eftersom de inte hade någonting med tråden att göra, så var min fråga högst befogad. Vilket andra medlemmars följande respons visade på.

Vad är det som inte gick rätt till? Du borde granska din aktivitet på det här forumet, helt ärligt. Istället för att vinkla det till att du är "utsatt" hela tiden och ett föremål för obefogade påhopp, kanske du kan komma till insikt om vad du egentligen tillför när du rätt ofta beter dig som en treåring.

Fortsätt gärna vara otrevlig mot mig, så kanske det i framtiden leder till att jag använder den där rapport-knappen du beskrev, vilket förhoppningsvis leder till att det "står i reglerna" att du inte får posta i någon tråd över huvud taget.

Synd att du satte igång det här igen. Jag hoppades verkligen att det var en genuint god gärning du tänkte göra. Vilket hade varit en trevlig och fin gest, istället för att åter igen bevisa din omognad.

Har aldrig varit otrevlig mot dig och kommer inte börja med det heller. Väldigt sällan jag är otrevlig faktiskt.

Det var en genuint god gärning jag tänkte göra, men sen tänkte jag att varför hjälpa honom när han betedde sig så? Så du fick en knäpp på näsan istället. :)

Men hjälper dig gärna nästa gång om jag kan. Ställer alltid upp om jag kan. :)

Men nu tycker jag att vi släpper det här, kommer inte att komma längre. Sänd pm om ni vill fråga/prata om nått mer.

Eller skapa en tråd där vi fritt kan disktera varandras agerande. Kan faktiskt vara en riktigt bra ide att ha en sådan tråd där vi kan ventilera oss :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är du otrevlig och går till personangrepp. Håll det på en bra nivå är du snäll.

Nej, han säger inte att jag inte får posta, han säger att han kommer att flytta mina inlägg. Gör om, gör rätt...

Att han sen på felaktiga gunder bestämmer sig för att sätta ett förbud inträffar senare, och är inte enligt reglerna. Men, men, mycket händer bakom kulisserna...

Har aldrig varit otrevlig mot dig och kommer inte börja med det heller. Väldigt sällan jag är otrevlig faktiskt.

Det var en genuint god gärning jag tänkte göra, men sen tänkte jag att varför hjälpa honom när han betedde sig så? Så du fick en knäpp på näsan istället. smile_1181703_0.gif

Men hjälper dig gärna nästa gång om jag kan. Ställer alltid upp om jag kan. smile_1181703_0.gif

Men nu tycker jag att vi släpper det här, kommer inte att komma längre. Sänd pm om ni vill fråga/prata om nått mer.

Eller skapa en tråd där vi fritt kan disktera varandras agerande. Kan faktiskt vara en riktigt bra ide att ha en sådan tråd där vi kan ventilera oss smile_1181703_0.gif

arguecat_1261428_3.png

Så, nu får du inte posta här heller..doh_1193122_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...