Jump to content

Snustråden


knurra
 Share

Recommended Posts

Har även en poäng med den här tråden.

Har kört på Göteborgs Rapé (bägge smakerna) sen jag var ett år känns det som så skulle behöva variera mig lite. Tänkte ifall ni hade tips och ja jag vet att det bästa tipset är att sluta men det är inte aktuellt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uh.. Fick prova en snus av en polare. Efter runt en timma var jag så nära att spy att jag var tvungen att kasta den. Blev helt likblek, knäsvag och snurrig i huvudet. Aldrig någonsin känt sån nikotin kick.. Håller mig till cigg när det är långa dagar i skolan, skönt att ta en på eftermiddagen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uh.. Fick prova en snus av en polare. Efter runt en timma var jag så nära att spy att jag var tvungen att kasta den. Blev helt likblek, knäsvag och snurrig i huvudet. Aldrig någonsin känt sån nikotin kick.. Håller mig till cigg när det är långa dagar i skolan, skönt att ta en på eftermiddagen. :)

Det där låter väldigt märkligt. Att röka tobak ger ju nikotinkick mycket snabbare och kraftigare än att snusa.. och vem har snus inne i en timme?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där låter väldigt märkligt. Att röka tobak ger ju nikotinkick mycket snabbare och kraftigare än att snusa.. och vem har snus inne i en timme?

Jag kan.

Jag har bestämt mig att sluta röka (rökt i 7 år), och snuset gör att det blir lättare eftersom jag inte vill sluta cold turkey. Säg vad ni vill men även om nikotin inte är ett ordentligt beroende som andra droger är så blir åtminstonde jag invalid i skallen utan nikotin.

Jag ligger på min första dosa efter sista ciggen och den har jag hållt 3 dagar nu och det är kanske hälften kvar.

Jag ska fan bli hälsosam... till en viss gräns.

Skål.

BTW så snusar man ju såklart som den manlige viking man är.

General_mini_portion_1100803_0.jpg

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...