Jump to content

Vilka forumiter skulle du vilja träffa IRL?


SimonJ
 Share

Recommended Posts

StellHell, så jag kan få den där ölen någon gång

Fan, var på G att ringa dig förra helgen för att dra ett parti biljard, men det stället hade lagt ner (andra biljardhallen i Oslo, omfg!). Jag, Farsan och Svågern drog ett par öl och whiskey på Dr. Jekylls istället. Sån jävla mysfaktor på det stället.

Karatemorfar: Utöver ovanstående anledning så är han ändå Moofa lixom. Det kommer, lovar dig.

Kicken: Det är kärlek banne mig. Ska spontanåka till dig och sova på din soffa om det inte blir forumträff.

Topp3: För att ta upp förlorad tid. Var förr i tiden som en bror för mig.

KalleR: Snacka gamla minnen (får nöja mig med att ha snackat me'n på mobilen).

Finns fler, men inga man får den där "Åh, han skulle jag vilja träffa"-vibbar av.. inte just nu iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De enda jag får en känsla av att jag skulle trivas av att träffa är Axel, RavenE och P-C. Men det skulle ju självklart vara lika trevligt att träffa vilken forumit som helst :naughty:

Svårt att klura ut lite såhär men de jag skulle vilja träffa mest skulle nog vara:

Boomer, Vice., RavenE, AngryAxel, Yukoai och Kebab.

:P

Naw, vill träffa er med! ;P

Gizmo, Axel och Kebab är för övrigt de första jag kommer på att jag skulle vilja träffa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...