Jump to content

Vilka forumiter skulle du vilja träffa IRL?


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte svara 'Umberto', men jag vet inte längre. Under de åren man solat i hans inlägg har man på grund av hans extrema mystik byggt upp en bild av hur han (eller hon :)) är på riktigt, som han bara måste vara på riktigt. Men när jag tar förnuftet till fånga måste jag erkänna för mig själv att det faktiskt är väldigt liten sannolikhet att han motsvarar de förväntningarna, oavsett om de är positiva eller negativa, och jag vet inte om jag skulle kunna stå pall för den chocken. Men det vore kul att träffa väldigt många - än viktigare att forumträffen blir av!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte svara 'Umberto', men jag vet inte längre. Under de åren man solat i hans inlägg har man på grund av hans extrema mystik byggt upp en bild av hur han (eller hon :)) är på riktigt, som han bara måste vara på riktigt. Men när jag tar förnuftet till fånga måste jag erkänna för mig själv att det faktiskt är väldigt liten sannolikhet att han motsvarar de förväntningarna, oavsett om de är positiva eller negativa, och jag vet inte om jag skulle kunna stå pall för den chocken. Men det vore kul att träffa väldigt många - än viktigare att forumträffen blir av!

Jag skulle gärna träffat en stor del av forumet, men jag kommer iaf inte kunna delta på forumträffen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell, av två anledningar. 1, han är vettig. 2, jag vill se om han är lika kort som alla säger.

Moffa, känns som att han är en sån som kommer vara med på många listor. Han är helt enkelt en karaktär som intresserar mig.

Marky, så vi får kirra den där hardcore grillningen på balkongen någongång.

Axel, motivering behövs icke - Axel är ett måste.

kicken, it's destiny, yo.

gof, käft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...