Jump to content

Expedition Robinson 2009


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Säg till om den är bra. (One can always hope :naughty: )

Mjaa, svårt att säga ännu.

Jag kollar nu, och örådet känns som ett trevligt klassråd där de diskuterar ditan och datan.

Skulle inte Robinson var hårdare i år (observera att jag nyss satt på tv:en och att jag bara sett örådet)

Det verkar faktiskt hårdare. Campen är en lergrop istället för en tropisk paradisstrand. Och tidigare har varje medlem fått ta med sig en personlig sak vilket inte är fallet nu. Det verkar inte finnas någon mat heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjaa, svårt att säga ännu.

Det verkar faktiskt hårdare. Campen är en lergrop istället för en tropisk paradisstrand. Och tidigare har varje medlem fått ta med sig en personlig sak vilket inte är fallet nu. Det verkar inte finnas någon mat heller.

Wait what!?

Är dom inte på en varm ö längre!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns inte som att de rustat upp programmet tillräckligt för att det ska bli bra. Men jag kommer antagligen titta med jämna mellanrum i alla fall.

Saknade den lugna sköna karaktären man inte bara kommer störa sig på. (Läs: Robinsonnrobban-Professionell Robinsson deltagare)

:o

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett avsnittet nu, och jag känner någon slags hatkärlek. Robinson är riktigt soft, det har jag alltid tyckt. Men jag blir så satans trött på allt paktsnack och utvärderingar om varför saker blev som de blev och skit.

I alla fall, jag tycker det är intressant med de lite kassare levnadsförhållandena. Hoppas det fortsätter vara så.. Jag blev lite kär i Mika med. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då har jag sett det med.

Dömde ut Robinson i förhand och tänkte absolut inte se på det, men... Man blir ju verkligen fast! Dokusåpegräl är inget jag gillar, men det är ändå kul att se deras kassa förhållanden, tävlingarna och hur personer beter sig (speciellt såhär efter att ha läst Flugornas Herre för inte så länge sen).

Kändes inte kärringen som åkte ut direkt väldigt mycket som en token? En random gamling (över 20 år äldre än den näst äldsta tror jag bestämt) som ingen brydde sig särskilt mycket om. Man fick knappt höra henne prata innan hon åkte, allt för att kunna bygga upp stämningen utan att skicka någon viktig.

:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Robinson håller fan hög klass i år. Mina favoriter är Stekardoktorn från Lidingö och Jarmo "Jag sket ner mig" Heinonen. På tjejsidorna gillar jag Mika och hon den där sjukt vältränade tjejen som de aldrig nämner vad hon heter.

Håller med om Lukas och Jarmo. Jarmo är så skön bara. :confused:

Sedan var det riktigt skönt att Beatrice åkte. Hon var bara jobbig.

Ja, Robinson är riktigt bra i år.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...