Jump to content

Expedition Robinson 2009


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men vad hände egentligen? Är

Rafael tillbaka

? Skönt som fan i alla fall att

stekarlucas

håller sig säker. :ph34r:

De försökte säkert göra något dramtaiskt genom att låta

Rafael

sitta och titta på, men de lyckades inte.

Stekarlucas

lär åka i nästa avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är visserligen glad att slippa se

Christians fula nuna

i Robinson i fortsättningen, men det var elakt av TV4 att snuva

honom

på hotellet dit de utröstade kommer. Jag menar, folk har ju

hoppat av

tidigare men endå fått åka till hotellet. Varför fick inte han det? Rätt ska vara rätt även om

han var ett svin

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är visserligen glad att slippa se

Christians fula nuna

i Robinson i fortsättningen, men det var elakt av TV4 att snuva

honom

på hotellet dit de utröstade kommer. Jag menar, folk har ju

hoppat av

tidigare men endå fått åka till hotellet. Varför fick inte han det? Rätt ska vara rätt även om

han var ett svin

Haha hela svenska folket hatar honom, så han har flyttat till Cypern. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte läst så mycket men hört att Christian mutat någon och fuskat eller vad det var, läste lite på någon kvällstidning, vad var det om? Var det bara det att han

valde att hoppa av självmant?

I närheten av inspelningsplatsen hade ö-vakten sin station. Christian brukade smyga dit för att muta till sig mat. Det var nog bara han som gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I närheten av inspelningsplatsen hade ö-vakten sin station. Christian brukade smyga dit för att muta till sig mat. Det var nog bara han som gjorde det.

Aha tack, jag fick höra att Christian är miljonär så jag undrar vad han gjorde där egentligen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, har hejat på honom från början och förstår inte varför folk hyser sådant agg mot honom. Tycker han är en värdig vinnare. :naughty:

Jag hejade också på honom från början, men sen var var han med i elaka lagat, då började jag heja på Blomman istället. Men nu hejar jag nog mest på Jarmo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt fel person som åkte. Hon var den enda anständiga människan kvar på ön. Btw, har ni märkt att Anna vänder kappan efter vinden hela tiden? Håller sig vän med alla för att få stanna kvar. Sånna personer gör mig illamående.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt fel person som åkte. Hon var den enda anständiga människan kvar på ön. Btw, har ni märkt att Anna vänder kappan efter vinden hela tiden? Håller sig vän med alla för att få stanna kvar. Sånna personer gör mig illamående.

Kan ändå förstå varför dom röstade som dom gjorde efter dagens avsnitt, allt tjat liksom.

Hon spelar sitt spel,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjat och tjat, man röstar inte ut någon som tjatar, man röstar ut den som hotar ens egen plats på ön.

Ja det är klart, men det är ju uppenbart att dom inte tänker så alltid, det har vi ju sett förut. Men jag håller med vad du sa innan, hon var en värdig tävlande och jag hade tyckt att typ

Ellenor

eller

Nina

kunde åkt istället,

Satte spoiler bara för säkerhetsskull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...