Jump to content

Expedition Robinson 2009


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Usch alltså, fan vad jag hatar Christian mer och mer för varje avsnitt. Han är definitivt längst ner på min lista nu. Snackar skit bakom allas ryggar och tror att han är så ball med sina jävla pakter hit och dit...

Det är få kvar i gula laget jag gillar tbh, håller stenhårt på blå nu.

Lite kul att jag hade rätt när jag såg "nästa vecka"-klippet som spoilade. Synd att blå förlorade, men det var ju ingen större förlust. Skicka hem lite brudar så blir de starkare liksom. Känns om att Mika borde åka också, hon bidrar ju 0 känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Usch alltså, fan vad jag hatar Christian mer och mer för varje avsnitt. Han är definitivt längst ner på min lista nu. Snackar skit bakom allas ryggar och tror att han är så ball med sina jävla pakter hit och dit...

Det är få kvar i gula laget jag gillar tbh, håller stenhårt på blå nu.

Lite kul att jag hade rätt när jag såg "nästa vecka"-klippet som spoilade. Synd att blå förlorade, men det var ju ingen större förlust. Skicka hem lite brudar så blir de starkare liksom. Känns om att Mika borde åka också, hon bidrar ju 0 känns det som.

Håller med, efter första avsnittet var han nästan min favorit. Men nu har han sjunkt som en sten och man blir bara trött på människan.

Hur fan kan man kalla Jarmo för dum i huvudet?

Jarmo är den ende som skulle överlevt om de var strandsatta på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar gilla det gula laget mer och mer nu. Och jag börjar gilla Billing mer och mer också. Och Ranjit verkar vara en riktigt skön lirare, åh vad jag mös när Anna satt och pratade om hur bra det andra laget hade det. Man bara såg hur folk blev gröna i ansiktet av avund. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att streama äldre avsnitt än förra veckans? Jag skulle i så fall vara grymt tacksam om någon kunde länka till alla avsnitt efter att

Erika

åkte ut, jag har nämligen inte sett på ett par veckor nu. Jag har inte haft tid eller ork, men jag törs inte gå in på TV4:as sida eftersom de brukar skylta stort och tydligt med vem som åkt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...