Jump to content

Expedition Robinson 2009


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Robinson håller fan hög klass i år. Mina favoriter är Stekardoktorn från Lidingö och Jarmo "Jag sket ner mig" Heinonen. På tjejsidorna gillar jag Mika och hon den där sjukt vältränade tjejen som de aldrig nämner vad hon heter.

Håller med dig rakt igenom.

Jarmo är härligast av dem alla... hur kunde han Christian vela rösta ut honom för?

Jarmo är den man ska ha med sig om man ska överleva, dessutom är han hur rolig som helst.

Mika verkar vara hur mysig som helst. Hoppas hon gör något idiotiskt så man slipper sitta och vara kär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan vad obalanserade lag tbh, massa tjejer i det ena. :confused:

Jag vet inte riktigt vilket jag ska tycka atm, gillar specifika personer i båda. :(

Edit:

Har sett 3/4 nu, gillar det blå laget bäst (hejade på dem UNDER tävlingen också, så jag vänder inte kappan efter vinden!). Skönt att de vinner trots så många tjejer.

>_<

Edit: Fitta ta er, spoilera era jävla inlägg. Läste just _ThuuGs inlägg. Jag tankar Robinson och ser det när jag känner på det, plus att jag slipper reklamen. Skulle uppskatta att ni inte diskuterar saker som skett (utan att spoilermarkera) bara för att det har gått på TV.

Edit2:

Jag tror jag vet vilket lag som förlorar nästa vecka...

Det är en massa tjejer som går med facklor på "i nästa vecka" = blå laget.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Fitta ta er, spoilera era jävla inlägg. Läste just _ThuuGs inlägg. Jag tankar Robinson och ser det när jag känner på det, plus att jag slipper reklamen. Skulle uppskatta att ni inte diskuterar saker som skett (utan att spoilermarkera) bara för att det har gått på TV.

Förlåt! Glömde det. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sterkardoktorn är äcklig. Såg ni hur han knuffades i tävlingen där man skulle bilda lag? Knuffas nog en hel del i arbetslivet också. Men å andra sidan, it's the name of the game. Men jag ogillar hans attityd.

Hon som åkte ut var bara jobbig enligt mig "Tuffa Bea från Nörrland som käkar älgar råa i 30 minusgrader varje dag". Säger som Christian "Åk hem till Norrland och tröstät".

Killen med röd mohawk är däremot en favorit. Han verkar ha lite mer i huvudet än vad jag först trodde. Tar alltid för givet att folk med sådant hår är lite dumma. He proved me wrong :confused:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killen med röd mohawk är däremot en favorit. Han verkar ha lite mer i huvudet än vad jag först trodde. Tar alltid för givet att folk med sådant hår är lite dumma. He proved me wrong :confused:

Han verkar faktiskt ganska "smart" eller som du säger,

Han är helt klart favoriten!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rankade typ hur jag tycker om dem. Bäst längst upp, sämst längst ner!

Anna Lundh :confused:

Erik Rydberg

Erik Billing

Lukas Berglund

Nina Amjadi

Erik Blomqvist

Mika Svensson

Jarmo Heinonen

Ranjit Roy

Erika Killén

Rafael Ortega

Christian Ternstedt

Angela Monroe

Ellenor Pierre

Josephine Myrén

Ska bli spännande att se om den listan kommer förändras under programmets gång. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rankade typ hur jag tycker om dem. Bäst längst upp, sämst längst ner!

*lista*

Ska bli spännande att se om den listan kommer förändras under programmets gång. :confused:

Får väl göra min lista också då..

Mika Svensson

Jarmo Heinonen

Lukas Berglund

Erik Blomqvist

Erik Billing

Michel Berendji

Anna Lundh

Erik Rydberg

Ranjit Roy

Nina Amjadi

Erika Killén

Angela Monroe

Rafael Ortega

Kerstin Fröblom

Christian Ternstedt

Ellenor Pierre

Josephine Myrén

Beatrice Karlsson

= Gillar

= Gillar mindre (/har ingen åsikt)

= Gillar inte alls

= utslagen

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar jonas mall :confused:

Lukas Berglund

Jarmo Heinonen

Mika Svensson

Erik Blomqvist

Christian Ternstedt

Michel Berendji

Rafael Ortega

Nina Amjadi

Anna Lundh

Erik Rydberg

Ranjit Roy

Angela Monroe

Erika Killén

Ellenor Pierre

Josephine Myrén

Erik Billing

Kerstin Fröblom

Beatrice Karlsson

= Gillar

= Gillar mindre (/har ingen åsikt)

= Gillar inte alls

= utslagen

Har ni förresten sett Robinsonspelet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sterkardoktorn är äcklig. Såg ni hur han knuffades i tävlingen där man skulle bilda lag? Knuffas nog en hel del i arbetslivet också. Men å andra sidan, it's the name of the game. Men jag ogillar hans attityd.

Hon som åkte ut var bara jobbig enligt mig "Tuffa Bea från Nörrland som käkar älgar råa i 30 minusgrader varje dag". Säger som Christian "Åk hem till Norrland och tröstät".

Killen med röd mohawk är däremot en favorit. Han verkar ha lite mer i huvudet än vad jag först trodde. Tar alltid för givet att folk med sådant hår är lite dumma. He proved me wrong :confused:

Hur vare med censuren?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...