Jump to content

Macgyver blir film :-)


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Jag läste precis på aftonbladet(yay) att Macgyver ska bli film. "Fett ball" tänkte jag först, men sen tänkte jag att det blir nog jäkla svårt att få den rätta Macgyver-känslan. Vem ska spela huvudrollen tex? Richard Dean Anderson är ju 60 år snart, men någon annan kan ju inte ta rollen? Så hur ska detta sluta?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article4659119.ab

edit: http://gizmodo.com/386970/quote-would-a-mo...wiss-army-knife

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg det häromdagen också, läste något om att Will Smith skulle ha något med rollen som MacGyver att göra? :) Will Smith är ju bra, men jag vet inte om han skulle få in MacGyver så bra.

Nu vet jag inte exakt om det var Will Smith eller om jag bara kommer ihåg det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg det häromdagen också, läste något om att Will Smith skulle ha något med rollen som MacGyver att göra? :) Will Smith är ju bra, men jag vet inte om han skulle få in MacGyver så bra.

Nu vet jag inte exakt om det var Will Smith eller om jag bara kommer ihåg det så.

Haha, är inte han neger? Tss, vilken idioti. Macgyver borde vara vit!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, är inte han neger? Tss, vilken idioti. Macgyver borde vara vit!

Jo, han är neger.

---

Annars var den där House-killen riktigt lik, frågan är bara om kan kan koppla på RDA-charm! Men egentligen vore allt annat än Richard Dean Anderson i huvudrollen en besvikelse. Vet någon när den kommer utspelas? Kommer det att vara MacGyver: 20 år senare, eller ska de hårdsminka honom, och försöka återuppleva det ljuva åttiotalet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg det häromdagen också, läste något om att Will Smith skulle ha något med rollen som MacGyver att göra? :rolleyes: Will Smith är ju bra, men jag vet inte om han skulle få in MacGyver så bra.

Nu vet jag inte exakt om det var Will Smith eller om jag bara kommer ihåg det så.

Nej. Han var bara med i Aftonbladets omröstning om vem som skulle spela MacGyver.

Ingenting som tyder på att han ska vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej om inte Richard Dean Anderson är huvudrollen så kommer jag inte se. Bara RDA som kan rollen som Macgyver fan blev sugen att kolla på det nu :rolleyes:. Och denna serie ska inte förstöras av nån annan skådis om detta blir film bara RDA kan rollen. Själv har detta varit min barndoms serie.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...