Jump to content

Varför är forumet så "off"?


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vinterns hårda grepp om asfalt, björk och taken börjar sakta men säkert släppa tagen, ty du skall ej frukta här komma vår och sommar.

Ty den tid vi kallar våren börjar luften kittlas och lämna mycket sporer, detta är tiden för kärlekens namn och Romeo och Julia går hand i hand.

Sommarn komma skall, med grillspett och fest likt en elefant lämna avtryck i den härjades hjärta, ty denna tid är mycket vacker, nästan som en älg på jakten, i denna tid vi vara ute, idka sexuellt umgänge och senare kanske få ett slag i magen, denna tillfälliga romans kanske bär med sig något oväntat, som ett barn i magen?

Ty denna tid är då vi lämnar våra trötta forum, hem och sidor, kanske för gott eller bara till nyår. Denna tid bromsar forum och växlar ner till loungen. Endast Hultan är vaken.

Det började bra iallafall.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker forumet har varit off jättelänge, men jag hänger inte så mycket i lektrådarna. Det behövs mer intressanta trådar i allmäntdelen!

Så sant. Till och med förra året var det rätt så många intressanta trådar i allmänt. Men nu har det totalt svalnat av. Jag kan svara för min del att studierna tar upp en hel del tid. Jag satsar ju som många vet seriöst i skolan och det gör att jag bara har några timmar på kvällen vid datorn. Annars så sover eller studerar jag. Sedan är det ju helgerna som det blir mycket tid över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här forumet blir bara sämre för varje dag som går och det beror på att medlemmarna (me too) har blivit så förbannat passiva. Att det börjar bli "vår" har liten betydelse.

Det är dags för oss äldre medlemmar att försvinna och låta den yngre generationen ta över.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är dags för oss äldre medlemmar att försvinna och låta den yngre generationen ta över.

:D

Nej. Det strider mot mina principer.

Despite constantly complaining about the show and how terrible some acts were, they would always be back the following week in the best seats in the house.
:)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker några av er bör hitta aktiviteter utanför forumet, så ska ni se att det inte är så farligt. :rolleyes:

Jag tror (och hoppas) att de flesta här har andra intressen än forumet men trots allt hänger vi ändå här och använder forumet och då borde man sträva efter att göra vistelsen så bra som möjligt.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...