Jump to content

Harry Potter and the Half-Blood Prince


Crusader
 Share

Recommended Posts

Wow, ser ju hur mäktig som helst ut. Jag borde nästan läsa om boken, för jag har glömt en del.

Den här trailern visar ju verkligen hur folk verkligen inte längre borde att skippa att se och läsa HP och avfärda dem som barnböcker/filmer... HP är fantastiskt, oavsett ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till och med min far (55+) blev helt såld på första filmen. :)

Hela min familj på sju pers har gått på två filmer tillsammans, resten har jag gått på med två av mina syskon. Mamma har somnat vid båda tillfällen och nån gång snarkat högljutt, pappa har somnat nån gång och resten sitter ibland och halvslumrar... :mf_doof:

Jag sitter vaken och gillar filmerna eftersom jag gillar böckerna, men jag gillar inte hur de klippt ihop hela ~700-sidorsböcker till alldeles för långa filmer medan de skippar de viktiga delarna och tar med en massa nonsens, tillsammans med en massa övermagi för att treåringarna ska gilla det också.

THBP verkar däremot bli rätt bra, jag föreställde mig filmen redan när jag läste boken och jag tror verkligen att den här filmen kan bli en av topp tre. För att inte tala om sista filmen, den blir hur jäkla grym som helst. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...