Jump to content

Era första intryck?


VickeX
 Share

Recommended Posts

Tycker ni att det är bra? Var det värt pengarna? Själv har jag bara gjort fyra fem uppdrag, men har hunnit testa alla vapen och hi-lo card-game och arm wrestling. Arm westling var mycket svårare än jag trodde. Och det är väl bra. :rolleyes: Inte någonting man bara går och gör och vinner varje gång.

Sedan har jag också nu hunnit testat Lone Wolf Biker, vilket var mycket roligt, och även ett motorcykelrace.

Damn, baseballbats från motorcyklar äger. Dom har lyckats skitbra. Tror att jag vågar säga redan nu att det var värt pengarna. Mums mums mums.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga bara, läste i någon preview att Johnny hade en speciell Hexer som verkligen är förlorad när man tappar bort den, har han verkligen det? Finns ju flera stycken, och isåfall, hur fan skiljer man på dem?

Annars verkar det riktigt najs, man kommer verkligen in i stämningen med all skön musik och all atmosfär. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat till uppdraget "Its War" och kört lite på Xbox Live, ska fortsätta imorgon.

TLAD är absolut värt dom 200 kronorna det kostar och jag tycker synd om dom med PS3 som inte får uppleva Johnnys historia! TLAD äger! :D

GIEF ME YOUR XBOX!'

---

Hoppas TLAD kommer till PC med vill lägga vantarna på detta. Eller att vi får helt andra DLC :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Spelat klart storyn nu och är helt klart nöjd med den.

Nya älskar alla nya vapen och fordon.

Ett stort minus är att alla nya bilar inte ens spawnas i trafiken.

Det är väldigt dåligt tycker jag.

Regina dyker bara upp i uppdraget "heavy toll". Och det är en bil jag har letat efter.

Såg nu att man måste ta den från det uppdraget för att få den.

Tycker det är skit lamt när det är så.

That really grinds my gears!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker väll att det är ok. om man bortser från armbrytningen... har hållit på i typ 20 min och tror snart att jag kommer slita sönder högra analoga spaken....

edit: fan vad jag hatar guide knappen!!! har typ förlorat 3 gånger på grund av den.

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Fyfan vad jag är sur på Rockstar nu. Vi med PS3 får inget TLAD.

Du borde vara sur på Sony som inte köpte skiten., R* är ett företag som vill tjäna kosing.

Hur är TLAD egentligen?

Jag som många andra är en av dem som är lite smått besviken på GTAIV, förutom karaktären Niko Bellic som lätt är en av dem mest intressanta spelkaraktärer ever, men annars var GTAIV lite av en besvikelse. Tycker ni som spelat att TLAD är en värdig DLC som kommer få folk som mig att se GTAIV på ett nytt sätt?

Och är själva DLC inbyggt i GTAIV, alltså att dem nya vapnen och fordonen går att använda när amn separ det vanliga GTAIV (som Niko)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...