Henkibojj Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Denna är igång fortfarande iallfall, om än något inaktiv och inaktuell. http://www.frappr.com/gtasajten IHHHIIHihIHIHIhi!! BögME är med! Och han har bild! Såna här listor ska ju inte lämnas till mig, begrips väl! Nu kanske till och med Funny är i riskzonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 IHHHIIHihIHIHIhi!! BögME är med! Och han har bild! Såna här listor ska ju inte lämnas till mig, begrips väl! Nu kanske till och med Funny är i riskzonen Funny står "skriven" i Linköping utan bild och information. Så riskzonen är han inte i. Annars kan du ju komma ut hit så visar jag dig vart han bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Funny står "skriven" i Linköping utan bild och information. Så riskzonen är han inte i. Annars kan du ju komma ut hit så visar jag dig vart han bor Jajuste, ni är/var RL-vänner, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jajuste, ni är/var RL-vänner, right? Japps. Sen blev han sjuk och va hemma en massa så vi har tappat kontakten. Fast man funderar ändå ganska ofta på om man skulle ringa. Antar att det skulle kännas jävligt konstigt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 IHHHIIHihIHIHIhi!! BögME är med! Och han har bild! Geeettin' oooold~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Satan vad långt åt helvete Godfather och Wu Zi Mu bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Tar det som att du också bor här? Yeah, några minuter från Tyresö centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Inget Finland, sad panda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Inget Finland, sad panda Tyvärr, det var redan ont om alternativ.. Och jag har redan slagit ihop 2 län. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Null, Österbotten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) samma som I lol Redigerad 14 februari, 2009 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Västernorrland, Örnskööldsviik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Kalmar w00t w00t Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Örebro Län. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) På tal om att bo. Idag har jag bott i våran villa i 15 år. Redigerad 15 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Västernorrland, Örnskööldsviik. Nästan detsamma. Bor en halvmil utanför centrum. Hade för mig att jag la till mig på den där kartan, men det var ju så länge sedan så jag kanske har helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Varför tog du inte bara landskap i pollen? Bor i Kumla iaf, så valde Örebro (två mil därifrån). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 (redigerad) Hhar jag bott nästan 2 månader i Uddevalla, så det blir väl västra götaland? Hemma i norrbotten igen sen en vecka tillbaka. Är det bara för mig som kartan beter sig väldigt underligt? http://www.frappr.com/gtasajten Redigerad 4 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Hhar jag bott nästan 2 månader i Uddevalla, så det blir väl västra götaland? Hemma i norrbotten igen sen en vecka tillbaka. Är det bara för mig som kartan beter sig väldigt underligt? http://www.frappr.com/gtasajten Jag vill inte verka för egoistisk, men varför inte skriva i denna tråd? Den är mycket mer välfylld och har dessutom en komplett lista i förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Jag vill inte verka för egoistisk, men varför inte skriva i denna tråd? Den är mycket mer välfylld och har dessutom en komplett lista i förstaposten. Jag tänkte mest fråga om länken som diskuterats tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts