Jump to content

Förbättrad YouTube-spelare


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Nu när YouTube-taggarna ändå är uppe igen...

Finns fortfarande ingen funktion så man kan dölja taggarna? Min dator är pensionär och blir lite överansträngd när man tittar i exempelvis musiktips-tråden. :(

Lo-fi-version om du vet att det är tunga sidor du ska in på, annars vet jag inte. Lofi-versionen är för övrigt jäkligt användbar för mig, så fort man ska surfa på PSP eller (om man antingen verkligen inte har nåt att göra eller måste få svar på nåt) mobil är det den som används.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lo-fi-version om du vet att det är tunga sidor du ska in på, annars vet jag inte. Lofi-versionen är för övrigt jäkligt användbar för mig, så fort man ska surfa på PSP eller (om man antingen verkligen inte har nåt att göra eller måste få svar på nåt) mobil är det den som används.

Youtube smiter igenom i Lo-fi-versionen också. :(

Senaste sidan i musiktips-tråden i lo-fi: http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...0966-17050.html

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Glöm det. Jag fattar vad du menar*

Knäppt. Varför får man inte visa videon på forum?

Fåga videoskaparen. :o

Kan ju bero på.

  1. Han vill ha sin video betygsatt
  2. Vet inte om views registreras via embed så vissa tar direkt på sidan.
  3. Han vill att den ska vara lite mer "privat". Vissa orkar ju inte kolla på youtube sidan :D
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...