Jump to content

Årets spel 2008


Fiskaren
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag anser inte att WotLK ska få en utmärkelse som årets bästa spel för att det är en expansion. Det kommer inte med på min lista för det och för att jag inte spelat det.

Jag har en del små bekymmer med RPG-spel så där faller Fallout 3.

Pga. tekniska bekymmer (inget jag kunde råför) så förstördes min upplevelse med GTA IV. Tack, Rockstar, tack.

Jag älskar Valve, FPS och PC - Left 4 Dead. Ja, L4D är årets bäst designade spel. Det har sina nackdelar, men det vägs upp av det positiva.

Bäst designade spel? Nja, det vettefan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på att köpa Fallout 3 flera gånger, men jag gillar inte rollspel.

Inte jag heller, gillar inte krigsspel heller. Var lide kritisk till ett köp först. Men gav det till slut en chans efter att butiksägaren på GAME övertalat mig att testa. Och tro mig, du kommer INTE att ångra dig! Köp det på GAME, då har du 10 dagars öppet köp. Ge det 2 timmar, garanterar att du kommer att älska det!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag heller, gillar inte krigsspel heller. Var lide kritisk till ett köp först. Men gav det till slut en chans efter att butiksägaren på GAME övertalat mig att testa. Och tro mig, du kommer INTE att ångra dig! Köp det på GAME, då har du 10 dagars öppet köp. Ge det 2 timmar, garanterar att du kommer att älska det!

Okej, jag får väl ta och testa det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets besvikelse blev ju iaf Farcry 2.

Har nästan aldrig spelat ett så dåligt spel. :)

I mitt tycke så var årets besvikelse Mercenaries 2. (Inte besvikelse, årets sämsta...)

Herregud, så dåligt programmerat spel, fullt av buggar/glitchar. :)

----

Årets bästa spel är nog Metal Gear Solid 4, älskvärd serie, älskvärt slut.

LittleBigPlanet ligger utan tvekan tvåa i listan.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets spel tycker jag isåfall är Call Of Duty: World at War.

Årets flopp var ju FarCry 2. Jag har aldrig spelat ett så kasst spel.. :)

GTA IV då; Själva storyn och det tycker jag var jättebra, men att spelet var grymt dåligt optimerat för PC. Lite synd för det var nog inte så många fans som kunde spela det dagen då det släpptes..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...