Jump to content

Årets spel 2008


Fiskaren
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Årets spel tycker jag isåfall är Call Of Duty: World at War.

Jag har inte direkt ett annat förslag men hur kan man tycka att World At War är årets spel? Jag är ett cod-fan men kampanjen i detta senaste släpp är ju en bra bit tråkigare än fyran, inte nyskapande på något sätt och vis. De har bara bytt ut alla vapen, modeller och banor, skrivit en ny story och sen bränt det på en DVD och skeppat ut över världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...inte nyskapande på något sätt och vis. De har bara bytt ut alla vapen, modeller och banor, skrivit en ny story och sen bränt det på en DVD och skeppat ut över världen.

Nya vapen, nya banor, ny story. Och det är enligt dig inte nyskapande? Vad är "nyskapande" för dig då?

(kritiserar inte dig bara undrar hur du tänker. =) Jag har själv inte spelat det nya spelet men för mig låter det om om det är helt nytt. )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nya vapen, nya banor, ny story. Och det är enligt dig inte nyskapande? Vad är "nyskapande" för dig då?

(kritiserar inte dig bara undrar hur du tänker. =) Jag har själv inte spelat det nya spelet men för mig låter det om om det är helt nytt. )

Att sitta och modellera WW2-vapen och WW2-miljöer är inte särskilt nyskapande eftersom det har gjorts förut. Det är precis samma sätt du spelar på som i förra cod, samma möjligheter, samma begränsningar.

Det mest nyskapande med cod5 är att man kan spränga av kroppsdelar, och sen uppdraget där man var i flygplanet var rätt coolt. Och när man satte sig i en Anti air cannon och skjöt fienderna på marken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...