Jump to content

Ett nytt namn.


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha tack så mycke xD En av anledningarna ja bytte tillbaks var för att nästan alla som är aktiva ville det.

Hejsan nu börjar jag störa mig rejält här fort ja tar en patriot då ser ja bara en jävla massa patriots på gatan och likadana bilar sen ser ja bara en jävla massa gula taxi bilar. Samma sak som ja tar en muscle car då kommer det bara en massa såna bilar inge andra JUST bara dom sen en massa taxi bilar också. Jag har aldrig haft detta problem förut jag börjar störa mig ganska mycke på detta sen om ja tar en taxi bil då tycker nästan bara taxi bilar upp det är inte bara så på andra ön det är så på första ön också.

Hur löser jag detta? Och jag har ändrat i options för hur många bilar det ska vara eller vad man ska säga som sagt jag börjar störa mig på att bara se likadana bilar hela tiden.

Är det bara jag som tycker att Tikki återförvandlats till Agent47 så snart han bytte till Agent.47? Back down on the bottom of the ladder så att säga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har namnbytet att göra med att du inte vill vara en i mängden?

Tycker du verkar bry dig för mycket om vad andra tycker.

Om du håller på så här så lär du inte bli någonting, eftersom du knappt vågar vara dig själv.

Bara en åsikt från min sida. :confused:

Nej, det har ingenting med att jag inte vill vara en i mängden.

Jag är bara trött på mitt namn. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att vi har över tio tusen medlemmar men inte en enda heter Tompa? Finns alltid minst en Tompa på alla forum.

Tompa är ett coolt och anorlunda namn. Byt till det så blir du originell, det garanterar jag. =)

Haha, det passar nog inte på mig. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Snälla, byter du namn kommer det bara bli förvirrande :P

Och ditt namn är unikt. Du ser, bara för att du har ett namn som är (fult enligt dig) så betyder det inte att vi inte gillar dig. Det är inte namnet som avgör om du är en i mängden utan hur du är som person. :)

gay

Redigerad av Green_Goblin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...