Jump to content

Hittade en ny svensk hemsida! om GTA IV


warclaw92
 Share

Recommended Posts

Så fort jag kommer in på sidan får jag en mini chock. Choise what language! My God! Det heter Choose what language! Choise betyder tex "Hans val" alltså "His choise". Inte nog med att ni knullar det svenska språket, när kondomen sprack var ni tvungna att våldta det engelska språket också för att se om det gick bättre! Please! Bättra på ert språk! Jag är inte mästare på varken svenska eller engelska, men det här är ju på dagis nivå ffs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Haha :)! Jag det har du helt rätt i! Failad hemsida.

KONSTRUKTIV KRITIK NEEDED: Ni grabbar måste jobba hårdare på språkfronten annars kommer ingen ta er seriöst. En annan dålig grej var när ni länkade till en YT-video och skrev "Den här låten lyssnar vi på just nu" Jaha, jag tror inte att någon direkt bryr sig. Nu vet jag inte om låten i fråga är med i något GTA spel eftersom jag inte lyssnar på sådan musik, men det blev lite trist när någon random låt dök upp på hemsidan. Försök också få till en snyggare design på sidan. Prata med någon nördig polare kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska vi inte vara för taskig a här. Jag hatar att göra folk ledssna.

Det var ett bra försök grabbar men ni failade totalt. Försök igen om några år när ni blibit bättre på svenska respektive engelska.

OJ! Kom på att jag inte spanat in den engelskspråkiga verionen. Förbereder mig på en chock... *Klick*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska vi inte vara för taskig a här. Jag hatar att göra folk ledssna.

Det var ett bra försök grabbar men ni failade totalt. Försök igen om några år när ni blibit bättre på svenska respektive engelska.

OJ! Kom på att jag inte spanat in den engelskspråkiga verionen. Förbereder mig på en chock... *Klick*

Blibit? :huh:

Nä glömde också att kolla på engelsk versionen. Ska kolla nu :)

Ja engelsk versionen funkar ju så jätte bra :)

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag garvade rätt rejält åt "Choise what version" . :w000t:

Ska bara stå "Choose version." egentligen.

Choise stavas "Choice" förresten, så lolfail på den med.

Nämenvaf.. Ni måste skoja;

It is rumored that GTA5 can be released in 2011.? eller 10 or 10

"Vi säger inte nej, det är bara alldeles för tidigt att tala 2010, särskilt GTA 2010."säger en av utvecklarna av spelet vad system kraven kommer att vara är ej fast ställt än men mer info kommer att läggas in här så snabbt vi vet något. "We do not say no, it's just too early to talk in 2010, especially GTA 2010." Says one of the developers of the game what system requirements will be is not firmly set yet but more info will be put in here as quickly as we know something. Jag hoppas att dom kommer att dra ner Systemkraven lite ! I hope that they will pull down a bit System!

"I hope they will pull down a bit System!"

VA?!

Och inte nog med att sidan suger, den är proppfull med reklam på köpet.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

08/12/18: GTA IV Säjer Bad! /och nya bilder från Lost And Demned / and new photos from the Lost And Demned

Jag vet att många PC Användare undrar hur bra PC Versionen har sålt!. I know that many PC users wondering how well the PC version has sold!.

Och här kommer en dålig nyhet. And here comes a bad news.

! Här är topplistan!. Here are the top!.

¨

:w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iden' är från början idiotisk, särskilt att ni försöker ha sidan på engelska.

"-> 08/12/18:: Microsoft knows that the console had Red Ring of dead!

Ny information från gameindustry.biz säger att Microsoft visste om Red Ring of dead! New information from gameindustry.biz says that Microsoft knew about the Red Ring of dead! och många XBOX användare är arga på dom för det . XBOX, and many users are angry at them for it. "

Vad har det med IV (btw, går ni på IV?) att göra? :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...